Egenin ağzindan
Günler gecmek bilmiyor 1 hafta oldu nilay kerem ecem hala daģ evinde kaliyoruz ben bu 1 haftalik sure zarfindan nilaya o kadar çok aliştim artik onsuz yapamayacagimi anladim ona bugun veya yarin acilacaktim.
-Ege ne oldu daldin gittin kara denizde gemilerin mi batti.
-ecem sana bisey diycem ama sozumu kesmeden dinle.
-Tamam
-Ben bunun nasil bisey oldugunu yeni anladim.Ben nilaya aşiğim.
-neeeeeeeeeeeeee?????
Ah ecem ah bide kesmeden dinle dedim eh buyur iste nilayda duydu geliyo.
-ecem noldu.
-yok bir sey nilay.
-niye oyle neeeeee diye bir ciğlik attin peki .
Ecemin ağzindan
Egenin duygularinin da nilayin ki gibi olmasina o kadar sevinmistim ki şaskinligimi mazur goremedim.Tabiki benim çigliğimi duydugunda nilayi kimse tutamaz neree olursa olsun aninda gelir ah benim bitanecik arkadaşim.
-Ecem noldu
-yok bir şey nilay
nilayin yuzu bana arkasi egeye dönuk oldugundan egenin jest ve mimiklerini gormedi bana oyle bir kaş oynatişi vardiki soyleme diye o an orda gulme krizine girebilirdim.
-niye öyle neeeeeee diye bi çiğlik attin peki .
-hani bizim sümuklu ela vardi ya o evleniyomuş kizlar twitter da paylasmiş onu gorunce sasirdim ondan.
Ah be ege senin yuzunden yalancida olduk bee.
-Inanmiyorum evde kaldik desene.
-Bence sen kalmssin ..
derken egeye pakip guldum.
Benim öküzume gelirsek yukarida yatiyordu uyandirmak icin yanina gitmeye karar verdim .Kapiya gelince 3 defa tikladim ses gelmeyince girdim kapiyi niye caldin dersrniz insanlar uygunsuz bir vaziyette olabilir degilmi . Uyuduguna karar verip iceri girdim.Ama odada kimse yoktu beni birakip gitti diye dusunup cesmeleri acmaya karar verdim gozlerim doldu ardindan arkamdan koca bir kas yiğininin belime sarildigini hissettim.
-Ecem ne oldu?
-yok bişi.
-visi olmus soyle bqkiyim bana .
-gittigini sandim .
-seni birakip nasil gidecegimi dusunursun ben sensiz nefrs alamiyorum heleki seni birakip gidecegimi sanmiyorum.Sinsuzum ol ecem .
Dedi ve beni kendine cevirip o dolgun dudaklarina bastirmaya fazladi nefes almak icin dudagimi araladigimda iceri bir bomba gonderir gibi dilini araya soktu ahhhh bu cocugun opusune neden hasta oluyorum ki bennn.
-Benim olmani istiyorum kalbinle ruhunla benimsin ama bedenini de istiyorum ecem .
-yapamam buna hazir degil bi gun o da olucak inan bana .
-Peki
Ve birlikte aşagiya indik.Ege usulca yanima yaklaşip 2 gun sonra keremin dogum gunu ona ödülun ne olacak.
dedi.Inanmiyorum ben bunun kafamfan nasil cikarmis olabilirim .
Ama ona verecegim odulu cok begeneceginden eminim.
millet sizce ecemin ödülü ne olacak yorum birakin +5 volte ve 3 yorum istiyorumm :-D