26.bölüm 6 Ay Sonra

127 5 0
                                    

Egenin ağzından...

Hayatım tamamen boka sarıyor. Ciddin boka sarıyor. Kerem ve ecem evlendi. Nilayın kazasının üzerinden bugün tam 6 ay geçti. Ve benim kollarımın arasında şuan bir kadın yatıyor. Dünkü bardan kalmıştır buna eminim. Ölmeyi ne kadar istesemde maalesef hala yaşıyorum.

Adı neydi bunun ya.

Kollarımı hemen belinden çekmiştim.

Buda onun uyanmasına sebeb olmuştu. Umarım bununla da yatmamısımdır. Yanlış anlamayın Nilay ı aldatmıyorum. Yani o başka biri ile birlikte ama. Her gece bardan dönüşte başka bir kızla geliyorum ama onlarla yatmıyorum. Lanet olsun Nilay a ihanet edemiyorum.

Ecemin ağzından...

Ecemin ağzından...

Gözlerimi yarım açıp yanındaki öküze bakmıstım. Sen ne kadar mükemmel birseysin. Benim minik meleğimin babası. Kızmı erkek mi bilmiyoruz. Öğrenmekte istemiyoruz çünkü süpriz olmalı o bizim ödülümüz sonuçta. Ekimi katır şişen karnıma koymuştum.

-günaydın annecim...

Kereme gözlerimi diktiğimde dudakları gerilmişti.

-babamızda uyanmış sanki ne dersin annecim.

Kerem: evet babanız uyandı. Karnıma bıraktığı küçük öpücükle gülümsemiştim.

-günaydın o zaman onada.

Kerem: günaydın karıcım. İşte bu kelimeye ölüyorum. Bir kelime bu kadar mı güzel olur. Bir de kerem söylerse.

Kerem: eee benim güzel kızım ne alemlerde ?

-kız mı ? Nerden biliyorsun kız olduğunu.

Kerem: babalar hisseder. Gülümseyip yattığım yerden doğrulmuştum.

-bugün sevgili kayın pederimin yanına gitmemiz gerek.

Kerem: onu ertelesek ? Yani bugün toplantılarım var. Babam bunları biliyordu.

-okulu bırakmakta hata ettik. Nilay gibi devam etmeliydik.

Kerem: Nilay deme bana. Kuzenim onun yüzünden keş oldu çıktı....

-saygı değer kocacım. Kardeşimle düzgün konuş.

Kerem: biliyor musun ecem hiç içimden gelmiyor...

Tam ağzımı birşey söylemek için açmıştım ki telefonum çaldı.

Kerem: bak dakikası geçmeden aradı.

-ne yani arkadaşımı dakik olduğu için mi sevmiyorsun.

Kerem: bir aralar severdim..

Tamam nilay egeyi üzmüş olabilir ama onun iyiliği icindi bu yaptiklarinin hepsi az bir zamani kaldiğıni saniyor ama bana gore nilay benden daha uzun yasayacak ama allah bilir.Egenin onun arkasindan üzülmemesi için ondan uzak duruyordu.Sevgilim dedgi cocuk bizim kardesimiz dedigimiz bi cocuk adı berk sevgili degiller aslinda sadece egeyi kendinden sogutmak icin yapiyor.Ve egeyi hala deliler gibi seviyor unutamadi ne yapsa da ne etsede unutamadi toplasaniz 23 ay anca cikmislardir nilayin cocuklugundan beri sevdigi kisiyi bile bu kadar zor unutamamjsti ve egeyi hala unutamadi.Aşk bu olsa gerek.

Karnimdaki tekmeyle kendime geldim kesin bir adet keremimiz daha olucakti.

-ecem hadi hayatim kahvalti hazir.

-geliyorum tarlim rabia ve nilay geldimii?

-gelmediler ama birazdan gelirler sen anca inersin yukaridan... dedigi anda kan veynime siçradi ben o kadar kilolumuydumda anca inebilirdim asagiya odadaki boydan aynanin karsisina gectim ve kendime baktimm inanmiyorum ben cok bakimsiz bi kadin olmusim gobegimi saymiyorum bile.Kocamannnn amaa acayip bi kocam top olmustu.6.ayimdayim boyle olmasi normal ama kendime bakmayi birakmisim cok bakimsi bi kadin olmusum kendime ceki duzen vermenin zamani geldi.Asagiya indigimde dikkat et de dilin tutulmasin kocacigimm.ben bunlari dusunurken bi anda kendimi yerde buldum karnima oyke bir sanci girmustiki dayanilmazdi bagirdigimi duyan kerem idaya geldi gozumun onu gittikce karardi sonrasi koca bir karanlik.

kizlarr bolumun buyuk bi kismini nilay yazdi claraliam yani ona cokkk tesekkur ederim bitanecigimsin öptüm.

ÖDÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin