1 1.Bölüm Zaman Dursa Keşke

293 8 2
                                    

Keremin ağzindan

-Kani severim kerem defol git

-Kendi kanını değil.. Lütfenn. Eline bakıp gideceğim. Yoksa kurtuluşun yok..

Ben Ecemin eline bakarken ecem bir anda kollarima yiğildi kaldi.Ne yapacağimi şaşirmistim.Kendimi sarsıp Ecemi kucakladiğim gibi arabaya goturdum çok hizli gidiyirdum ama hastaneye varmama daha yarim saat vardi...

...

Nihayet hastaneye varmiştik arabadan inip ecemi kucakladim ve acil kapisindan girdim avazım çıktıği kadar bağiriyordum hele şukur ki bir hemşire ve doktor sedyeyle geldi ecemi sedyeye yatirdim.Doktor ecemi muayine ederken bende kapida oyle dikilmis aglamaktan kizarmis gozlerimle onlari izliyordum.Kapidan aceleyle çikan bir hemsire gordum ve yanina gittim.

-Hemşire hanım neler oluyor.

-Eşinize 0 rh negatif kan gerekiyor çok kan kaybetmis ve atar damari kesilmis.

Eşinizmi hemşire ecemi eşim zannettiği icin seviniyordum ama durumu kotu gittigi ucin de kendimi paraliyordum.

-Benim kanim uyuyor hemşire hanim benden alın.

-peki buyrun.

...

Ecemin ağzindan

 Gözümü açtigimda bir çift yesil giz bana bakiyordu ne olduğunu yeni yeni kavriyordum.sanirim bilegim kesen cam parcasi yuzunden bayilmistim sanirim su andada hastanedeydik.

-Ecem iyi misib ben doktoru çagitlrayim.

-Kendinizi nasil hissesiyorsunuz Ecem hanım.

-Iyiyim ama burda biraz daha kalirsam tekrar bayilabilirim.

-Kendisi hastaneden ve hastane kokusundan nefret ederde.

Bir dakika yaa bu çocuk benim bu huyumu nerden biliyo kii neyse öğreniruz.

-Bakiyorumda eşinizi çok iyi tanıyorsunuz.

-Biz kari koca degiliz doktor  bey.

Keremin yüzü düşüverdi ben onun onun bu haline dayanamadigim icin doktora "Daha evlenme arifesindeyiz"dedim oyle bisey olmadigi halde kerem  dudaginin sol tarafini yukari dogru kivirdi yani bana dogru siritti

-Demek öyle Kerem bey bu güzel kizi kaçirmazsiniz umarim.

-Kaçirmam doktor bey.

Doktor odadan çikmasi ve keremin yanima gelmesi bir oldu.

-Ahhh bitanem sana bir şey oldu diye çok korktum.Seni asla birakmayacağim sonsuza kadar yaninda olacağim.SENI SEVIYORUM.

-Bende seni seviyorum paçozzz ..

Veee bammmm benim dudaklarimi i muhteşem dudaklariyla buluşturdu şu an aklimda ne azra ne bilegimin acisi vardi sadece o  ve benn keşke şu anda kalsak zaman dursa kerem ve benim için akmasaaa....

HUHUHUHUHU KIZLARRR NABER BU BÖLÜMU BEGENDINIZ MI BEGENDIYSENIZ VOLTELEYIN YAA YORUMA BI TANE NOKTA KOYSANIZ BILE YETERLI NEYSE KISA OLDUGUNU BILIYORUM AMA HAFTADA 3 4 BOLUM PAYLASIYORUM OLSUN O KADAR DAA KOCAMAN OPULDUNUZZZ BAYYYYY

ÖDÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin