20.Bölüm Büyük Gün

263 7 1
                                    

kizlarrr uuuuuuuuupppp uzun bir bolumle karsinizdayim cok guzel  bir bolum oldu bu arada sonlarinda +18 içeriyor bilginize   nilayy kankam bitanem herseyim seni cok seviyoruummm ...

İYİ OKUMALARR

nilay benim herseyim emes hastasi olduğunu söylediğinde gözlerim dolmuştu. Gözlerimi kapatıp açtığımda bana buruk bir gülümseme atmıstı.

Nilay: kısa bir süre sonra. Seni bırakıp gidersem. Bana kızma. Olur mu ?? Başımı sallayıp ona sıkıca sarılmıştım.

Ölmene izin vermiyeceğim meleğim..

Zil çaldığında irkilmiştik.

Nilay: aramızda kalacak. Ecem öğrenmesin.

-tamam.

Nilay: ee hadi  doğum günü çocuğu geldi...

Birlikte aşağıya inmiştik. Kerem elinde bir sürü posetle içeri girmişti..

Kerem: kollarım.. Hissetmiyorum..

Elindekileri alıp mutfağa bırakmıstım.

ecem: kıyamam ben sana. Çok mu yoruldun.

Kerem: egeeeee... Su getir bana ya.

Nilay: fırsat bu fırsat sevgilim. Dolaptan kolayı çıkartmıştı.

- ne yapacağız.

Nilay: onu uyutacağız. Bir bardağa doldurup içine bir hap atmıştı.

-cadaloz..

Nilay: sen sarmayı çok seviyordur değil mi ?? Sarmıyorum.

-yok aşkım saka yaptım. İçeri girip kolayı kereme uzatmıstık. Hepsini bir dikişte içmişti. Valla öküz bu çocuk.

Kerem: tadı niye garip bunun ya..

Nilay: içine uyku ilacı koydukta ondan.  İyi uykular kerem..

ecemin ağzindan

-sessizol egee

-tamam ecem sakin ol o uyku hapini icen aksama kadar uyanamaz.

-E bide keremin kış uykusu gibi uyuduğunuda eklersek

-Nilay çok kotusun deme sevgilime benim oyle.

Evet bugun buyuk gun keremin dogum gunu ege ve nilay birlesip guzel bi hediye aldilar ama ben hediye almaya gerek duymadim benim ödülüm çok özel ve yatak odasinda verilen bi ödül.Kafamin en ücra köşesindeki ecem bana biyik altindan gulup duruyordu.Su an dediģim seyden kendim bile çok utanmiştim.Keremle evlenmek istiyordum amaa artik onu içimde hissetmek onun bana ait olduğunu daha fazla kavramama sebep olacagini düşundum.

ecemler balonlari tavana asarken bende zeytin yağli yaprak sarmasi yapiyordum kerem bu yemeği cok sever nerden biliyosun diye sorarsanizda egeden ögrendim.

-Bu yapraklari sarmasi ne kadarda zor yaaa

-Hadi öykelenme ege söyledi işte cok seviyomus sevdiceğin bu yemegi.

-Nilay bitanemmmmmm aşkimmmmm

-Hic bosuna yalaklanma o yapraga elimi surmem ecem

-ama niye ö...yl...ee diyosunki .

evet cocuksu aglamakli sesimi kullandim tanbi kullanmaya calistim kedi yavrusu gibi nilaya bakarken ki bu bakisima asla dayanamazz ben bakuslarini atarken nilay sarmayi sarmaya basladi bile .

-bune hiz kizim ben gözumu kapattim actim löp diye sarmişsin 3 taneyi .

-eee kizim meslek sirriii.Allahtan egeninde en sevdigi yemek buu .

...

5 Saat Sonra

Üst kata  çikip keremin en sevdigi elbisemi giymeyi planliyordum keremle odamiza girip dolaptan kirmizi elbisemi icine siyah tangalarimi ve siyah topuklularimi alip odadan ciktim.

Ecemi  odasina girip hazirlanmaya basladim bugun guzel olmaliydim keremle benim bugun ilk gecemiz olacakti.Makyjimi ve sacimi da yapip asagiya indim.Ege ve nilay onceden hazirlanip asagiya inmislerdi baktimki hersey tamam keremi kaldirmaya gittim zaat 9 a gelmisti neredeyse doaptan keremin takim elbiselerinden bir tane secip yatagin uzerine koydum ve kereme seslendim.

-Kerem hadi kalk asagida sana bisi gosterecegim.

-hi hiiiiii.

-kerem aşkim okuzluģun yeri ve zamani degil hadi kalk.

-tamam ecemm kalktim.bu takim elbise ne .

-nilay ve egenin serefine bi yemek yiyecegiz ozel bi yemek olacagi icin giyiyorsun itiraz istemem.o güzel poponu kaldir giyin ve asagiya in.

-pekala geliyorum 5 dakikaya.

-Işiklari kapatin geliyo

-IYIKI DOGDUN KEREM IYIKI DOGRUN KEREM IYIKI DOGDUN IYIKI DOGDUN IYIKI DOGDUN KEREEEEMMMM.

-ben bugun dogum gunum okdugunu bile unutmuşum.

-aklini basindan aliyorum demi askim

-aklimin kalbimin sahibi sensiz zaten.

-yakinda bedenininde sahibi olacağim.

-neeeee ???? ne dedin sen

-(       )

-alicam bunun hesabini cevao verme sen bana.

nilay ve ege kereme dogum ggunu hediyelerini verip gittiler .

-Eee aşkim sen bana hediye almadinmi?

-benim ödülüm yatak odasinda aşkim

-nasil yanii .

-gel benimle.

merdivenlerden cikip nihayet odamiza varabilmistik.

-iyiki doğdun iyiki yanimdasin aklin kalbin benim bedeninde bana ait olsu istiyorum kerem.

-seni seviyorum .

-bende seni seviyorum.

Dedim ve keremin o muhtesem dudaklariyka bulustum.o kadar nazik opuyorduki öpusu beni benden aliyordu.Beni yavasca kucagina alip yataga yatirdi.Öpüşü nefessi kalp atısi gittikce hizlaniyordu benimde oyleydi bu benim ilkimdi.

Elbisemin fermuarini cekip cikardi ardindan bende onun t-shortü ve pantolonunu  uzerimde sadece tangam vardi dudaklarimdan baslayip boynuma gelen dudaklari gidiklanma hissi veriyordu.Ahhh bu bu kadar zevklimiydi .

Kerem üzerimdeki tangayida cikarttiginda  karşisinda tamamen ciplak kalmistim. bacaklarimin arasina degen pardon klitorisime serçe degen biseyin oldugunu hissettim kafami asagiya cevirdigimde o sert cismin keremin kucuk kr nin oldugunu gordum sonra kerem kucuk kr ile bakusmamizi bozarak.

-bunu gercekten istiyor musun ecem.

-hic bir seyi seni istedigim kadar istemedim inan.

Ve baaammmm kerem baxerini cikardi ben bosuna kucuk kr diyor muşum buyuk denilicek kadar buyukdu cunku ben keremi icime nasil alirim diye dusunurken kerem cekmeceden bir prezervatif cikardi tam paketini açacakken.

-Buna hic gerek yok.

-kendimi geri cekemeye bilirim eger o kadar menin icine girmesini istemitorsan takiyim.

-ben seni tamamen icimde hissetmek istiyorum .

-peki bitanem.

Prezarvatifi yerine koydu ve ardindan bacaklarimi ayirdi sanki son kez izin istiyormuşçasina gozlerimin icine bakti kafami salladim ve icime girddii.2 dakika sonra koklediginde bacaklarima inen bi sivi hissettim bu benim kizliğim olmaliydi evet artik bi kiz degil kadin olmustum.Bundan öncesini biliyorsunuz sonrasida bende kalsin mahremimin hepsini anlatmak istemiyorum.Tek bir sey soyleyebilirim artik onundum o da benin ve birbirimize deliler gibi aşigiz.

ÖDÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin