20.Bölüm Yine Atak

271 7 2
                                    

Keremin ağzindan

-aşkim hadi kalk

-ecem dun aksam beni cok yordun azdaha yatiyim.

ona bakmadanda hissedebiliyordum yuzunun kizardigini.ah dun geceyi hayatim boyunca unutmuycam bir çift 5 saat sex yaparmi yaa onun yoruldugunu dusunup 2 saat sonra birakmayi dusunmustum ams bana bedeninin her santimini ezbrrlemek istiyorum dedi ahh bu kiz beni kesin cildirtacakti.Dun gece ecemle kac defa bosaldik bilmiyorum sayamadim yani gobegindeki beni bedeninin kivrilişini her santimini beynimde canlandiriyordum aceba bidaha ne zaman olurdu boyle bisi onunla bu zaten onun bana bir ödülüydü doğum gunu ödülü.

-Bitanem utanmasana.

-utandirmasana o zaman

-askim biz senle ruhen kalben bagliydik bide bedenen baglandik o kadar.

--dun prezarvatif kullanmadin degilmi.

-kulanmadim kullanicaktim ama sen izin vermedin.

-içime bosalmadin degilmi.

-askim hic bisi hatirlamiyo musun icime bosal senin bi bebegini tasimak istiyorum dedin ya .

-aceba olmusmudur.

-ne olmusmudur askim.

-bebek.

-istemiyormusun ecem?.

-istemesen sana icime bosal dermiyim aptal ökuzum benim.

--bi an benden bi parca tasimak istemiyceksin sandim.

-amaa kerem bi..z evv..l

-ecem kekelemeden cikar su agzindaki baklayi.

-biz evli degiliz bebegimiz olsada yasal olarsk onun babasi olarak gozukmiyceksin.

Ecen hakliydi ben onunla sevgiliyken yatttim ve ondan bir bebek istiyorum dusununcemantiksiz geliykrdu bu isi kokten halletmek lazimdi. 3 gun sonra ecemime buyuk bir süprizle evlenme teklifi edip 2 gun sonrada evlenecegim.

-askim tamam bisi demedim say.boyle dusunexegini bilsem soylemezdim.

-hayir bitanem oyle dusunme ben   sen ben ve bebegimizle cok guzel bi yuva kurmanin hayalini dusunuyordum.ve ben sende  birsuru cocuk istiyorumm.

-dur bi şapşal dha 1.bebek oldumu bilmiyoruz .

-calismalar icin bi antreman daha yapabiliriz olmadiysa oldururuz haaaa.

Boynundan bSlayarak opmeye basladim ve o bal dudaklarina geldim dudagini aralayinca onunda istedigini dusundum onu oprken bi yandanda t-shortunu cikariyordum bi an da beni durdurdu ve.

-hopppp kerem o kadarda uzun boylu degil klitorisime dun gece ne yaptigini bilmiyosun kasiklarim agriyo daha iyilesmeden 2. bi darbeyi almak istemiyorum.

-pekalaaaaa ama simdilik ona gore :)

Ah bu kizin utanmasi beni nasil tahrik ediyor bilmiyorum.Kucukken sümüklünun tekiydi ilerde beni bu kadar tahrik edecegi yada onu bu kadar cok sevebilecegim aklima gelirmiydi acebaa.

Egenin ağzından..

Nilay: egeeeee... Yaaa.. Başka oda yok mu ? Porno filminde gibiyiz.

-aşkım yok ki salona mı insek ?

Nilay; soğuk orası. Bu nedir abi ya. Kaç saat oldu.

Kolumdaki saate bakmıştım. Saat 2 te geliyordu.

-üç.

Nilay: ay şimdi bayılacağım. Bu ne ya. Azgın köpekler. Sırıtıp ona sarılmıştım.

ÖDÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin