23.Bölüm Eski sevgilii

157 6 3
                                    

2 hafta sonra

Nilayin Ağzindan

-hadi ama nilay...

-aşkim geldim tamam.

-sen evden cikasiya mağaza kapanicak nilay.

-kapa çeneni kerem .

-tamam birşey demedim sayy.

&&&&

-Aşkim bunu da tut bunu da deniycem.

Nerdeyse butun mağazayi egenin eline vermiş kabinlere doğru ilerliyordum.

-hanim efendi kac kıyafet deniyeceksiniz.

Ah ßu kabinleri bekleyip de kiyafet sayisina kadar kart verenler ve 3 den fazla kabine girilemeyen mağazalardan birine mi gelmistik aman tanrimm..

-28

-o kadar kiyafetle kabine giremezsiniz hanim efendi.

-iyide hepaiyke girmiycemki zaten sevgilim kapida tutucak

-efendim anlamadiniz 3 den fazla kiyafet deniyenezsiniz yasak.

-bayan siz şunu alin ve burdan gidin.

Ahhhh paranin gozunu seviyim ve egeninde aşkim benim yaaa bana kiyabilir miii tabikide hayir gorevlinin eline para sikiştirip yolladi bonkör sevgilim benim.

ilk vasta siyah uzun bir elbise denedim ve kabinden disari ciktim egeye gosterdim.

-Askim nasil olmus .

-dilim tutuldu diyebilirim konusamiyorumm.

-tamam o zamn aliyoruz bunu ardindan kirmizi bi elbise denedim göğus dekolteli ben boyle elbiseleri hayatta giymem ama alasim geldi.

-egeee

-yalniz sen burda birazdaha kalip beni tahrik etmeye devam edersen seni kabinde düzebilirim nilay.

-terbiyesizz.

-bak bunu sadece benimbyanimda giyiceksin tamam mi .

-nedenmiş o

-çunku bu dekolteye sadece ben bakabilirim.

-eşek.

Sećtigim butun kiyafetleri denedim ve iclerinden en guzel olan 8 tanesini almaya karar verdim kabinde üzerimi degistirdim ve kabinden ciktim baktim ege yok 8 kiyafetide alip kasaya dogru ilerledim.Egeyi henüz gorus alanimda bulamadim.kiyafetlerin fiyatini odeyip magazadan ayrildim mağazadan dısari ciktigim anda egeyi bi kizla opusurken gordum.o kadar kotu hissettimki sanki kalbime hançerler saplaniyordu.

-ege

-nilay

nihayet kizin dudaklarindan ayrilip bana donebilmisti.

-nilay bak yanlis anlad...

-kapa çeneni gozlerimemi inaniyim sana mi alkah belani versin ege ben seni sevdim .

-bende sevdim canim senden önce ben vardim ve beni hala unutamadiginida biliyodum beni gorur gormez dudaklarima yapisti.

-kes sesini azra ben mi yapiatim senmi nilay geldi dudagima yapisti hic bisi anlamadim bi anda oldu ben itmeye calisirkende sen geldin.nolur inan bana

-defoll.

alabildigince kosmaya başladim nereye gidecegimi bilmiyordum hizlica alişveriz merkezinden ćiktim.ege de pesimden geliyordu yuzunu bile gormek istemiyirdum.ondan kacmak icin hizka karsiya gecmeye calistim.ve kolumdaki aciyla yere yiğildim carpildim bana carpan adami soyle bi suzdum ardindan ege geldi ve beni kucagina aldi daha sonra goz kapaklarim agirlasiyordu en son egenin beni birakma seni cok seviyorum dedigini duydum sonrasi simsiyah bir boşlukkk...

Millettt vote ve yorum istiyorum hikaye nasil gidiyor bidaha ki bolumde neler olacak düşüncelerinizi paylaşi benimlee

ÖDÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin