Hoş Geldin Bebek

153 4 2
                                    

nilayın ağzından

Kıyamam ben birtanecik arkadaşıma o kadar zorlanıyordu ki ona bir şey olacak diye korkuyordum.Zaten aylardir onu görmüyordum öyle dayanamazken ona birşey olursa yaşayamazdım.

-hadi ecem derin derin nefes al.

ecem:olmuyorrrrrrr!!!

ecemin derin nefes alışverişinden sonra  kapının çalınmasıyla herkes o tarafa yöneldi.

Kerem:ege kapıya bak.

Berk:ne oluyor burda nilay.

-berk allah gönderdi seni ecem doğuruyor yardım et.

Berk hızlı bir şekilde yanıma gelip yüzüğünü avucumun içine bırakmıştı.

Berk: merhaba.. Evet bebeğimiz geliyor baya saçları varmış.

-aşkım kız burada ne çekiyor ne diyorsun.

Berk: pekalaa. Şimdi karnına biraz baskı yap ki anne rahatlasın.

Ecem: aşkım mı ? Doğururken öleceğim galiba.. Nerden çıktı bu çocuk Nilay..

-ya o benim kocam..

Ecem: neeeeee...

Berk: hadi ecem.. Biraz daha.

Kerem: hadi meleğim..

Ecemin ağzından...

Tamamen dünya kararmış gibiydi minik bir ağlama sesiyle tekrar gözlerimi açtığımda kısmen kana bulanmış minik bebeğimi görmüştüm.

Berk: hoş geldin..

Nilay; hoş geldin bebek..

Rabia: çok çirkinnn..

Berk yavaşca bebeğimi kollarıma bıraktığında. Şapşal gibi sırıtmıştım.

-hoş geldin annecim.

Kerem: çok minik değil mi bu ?

Berk: gayet normal.

Kerem: ecem. Bu sana benziyor minicik.

-burnu sana benziyor bak.

Kerem: ecem bu çok minik.

Gülümseyip başımı göğsüne yaslamıştım.

Kerem: teşekkür ederim..

...

berk:yavaş olun arkadaşlar annemizi fazla yormayalım.

kerem:iyi misin aşkım

-iyiyim canım bebeğimi nereye götürüyorlar.

berk:rutin kontroller birazdan emzirmen için getirecekler.

-ah berk sen olmasaydın bu salak beni ne doğurtabilirdi nede öldürebilirdi :D

nilay:o ne biçim söz ecem?

-kızım sen beni anca bağırttırıyordun berk geldi 2 dakikada doğdu yavrum senin gibi bagirttirmadi da.

rabia:biz çıkalım isterseniz rahatsızlık falan veriyorsak.

-çıksaniz iyi olur canim arkadaşimla muhabbet etmek istiyorum.

rabia:nilay yokken ben vardim ecem hamileliginde ben vardim ne olduda birden bana karşi cephe aldin.

-kendinde soyluyorsun sen benim yanimdaydin ama ben senin degil nilayin yanimda olmasini ve senin yanimda olmamanı  istiyorum şimdi çikin odamdan!!

nilay:ecem biraz ileri gitmiyor musun?

- ne ilerisi nilay ya nasil bu kadar rahat olabiliyorsun sevdigin adami en yakin arkadasin olan rabia elinden aldı.

nilay:ecem bitanem kardesim ben evliyim ve berki cok seviyorum egeye karsi icimde hic birsey kalmadi.

-bu rabianin sana olan ihanetinin bir cevabi değil o sana ihanet etti sen istesen bile ben artik onu istemiyorum .

 

Ve Uzun bir aradan sonra ümmühan sizlerle yorum istiyorum gençler sizleri seviyorum hadi okuyucu kitlesi artsın :D <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖDÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin