9.bolum Azra

309 8 1
                                    

Keremin ağzından

-Seni icimde hissetmek istiyorum kerem.

Ecemi bende istiyordum ama ona duyduğum hisler onunla evlendiğimde birleşmem gerektiğini söylüyordu tabi onunla evlenmek istesemde babamin dusunceleri aklima yine geliyordu.Benim beşikkertmemin olduğunu söylemişti ve bunun Azra olduğunu ben Eceme nasil derim.

-Beni anca evlendiğimiz gün hissedebilirsin önce nede sonra.

-Seninle evleneceğim yakişikli tabi daha diluzgun bir teklifle kabul ederim ilerde cocuklarimiza babanizin altina girecegimde evlenme teklifini kabul ettim diyemem degilmii? :-):-)

-Tabi kide sana düzgün bir evlenme teklifi edeceğim Azra .

Aman allahim ben Eceme daha yeni azra mi dedim.

-Azra mi inanmiyorum sana kerem defol odadan

-Bebeğim agzimdanoyle cikti ozur dilerim bitanemm.

-Kerem şimdi bu odadan çikiyorsun ve sinirim geçene kadar girmiyorsun

-Peki.

Sessizce odadan çıkmıştım.. Ecem büyük bir hızla kapıyı kapattığında kapıya yaslanıp yere çökmüştüm.

Özür dilerim ecemim.. Özür dilerim..

Göz yaslarım göz kapaklarımı zorlarken ne yapmam gerektiğini gerçekten bilmiyordum.

Ecem: azra ha.. Azra öyle mi ?

Çığlıklarla odada birşeyler kırarken. Göz yaşlarımı serbest bırakmıştım.

Ecem: seni lanet herif.. Hem bana evlenmekten bahsediyor hem Azra diyor..

Kırılan eşyaların sesi kulağımı doldururken başka birşey bölmüştü..

Ecem: kahretsin ya.. Bir bu eksikti..

Kapıyı kırarcasına içeri girdiğimde karşımda onu görmüştüm. Sanırım kırdığı birşey..

Ecem: çık buradan..

-aşkım iyi misin ?

Ecem: aşkım mı ? Defol git kerem.

- beni dinle.

Ecem: dinlemiyecegim defol git şuradan.. Elinden damla damla yere dökülen kana odaklanmıştım.

-gel buraya. Eline bakalım.

Ecem: istemiyorum.

-ecem sen kandan korkarsın.

Ecem: kanı severim kerem. Defol git..

-kendi kanını değil.. Lütfenn. Eline bakıp gideceğim. Yoksa kurtuluşun yok..

KIZLAR DEVAMI GELICEK AMA BI YORUM BIRAKIN SIZLERI SEVIYORUMM...

ÖDÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin