İki gün sonra...
Ecemin ağzından..
Gece çok geç uyumuştum saat 3 buçuktu sanırım. Tabi benim yüzümden nilayda uyuyamamıstı. Bugün büyük gün. Kerem. Azra ile nişanlanıyor. Ve ben o nişana mükemmel bir şekilde gideceğim. Elbisem hazır bile. Saate baktığımda 9 du yataktan kalkıp Nilay ın odasına girmiştim.
-hey uyan artık.
Nilay: beş dakika daha diyeceğim bana o da yetmez. 5 6 saat daha.
-cüş Nilay. Kalk hadi ya. Hem daha kuaföre gideceğiz. Oflayarak yerinden kalkmıştı. Tepede topladığı saçlar ne kadar komik olsa da arkadaşımı seviyorum ben ya.
Nilay: duşa ilk önce ben gireceğim koşarak banyoya gittiğinde bende onu kovalamıştım.tabiki o 2 metre bacaklarla çoktan girmişti..
-10 saat durma orada.
Nilay: ne dedin canım ne dedin.. lalalallalall...
o sarkı söylerken bende aldığımız elbiselere bakıyordum.. buğün güzel olmak zorundaydım sanki.
nilay mavi bir mini elbise almıştı bende onun zoruyla pembe sözde bana çok yakışıyormuş.. aslında yakışıyordu ya.
nilay o iğrenç sesiyle şarkı söylemeye devam ederken bende kahkaha atıyordum. bu kız beni öldürecek ya..
aslında sakinleştiriciler yüzünden böyleydim. onu özlemiştim belki çok fazla şey yaşamamıştık ama bir kaç gece ona sarılarak uyumak bile yetmişti bana.. ahhh hayır.. sulu gözlü olmaktan nefret ediyorum.. bir insan nasıl bu kadar çabuk ağlar ki..
- hadi ya..
nilay: çıkmıyorum kızım. demiştim sana..
oflayarak nilayın yatağına oturmuştum.
- bari çok fazla sıcak suda kalma astım krizin tutuyo somnra.
nilay: bakarız...
telefonu çalmaya başlamıştı..baksam mı ki.. aslında bu deli kız iki gündür benden gizli biriyle konuşuyordu merak ediyordum ama belki ters tepki verebilirdi korkuyorum bazen bu cadıdan..
ekrana baktığımda ''sesine aşık olduğum çocuk'' yazıyordu. bu ne ya.. deli kız. açıp kulağıma götürmüştüm.
çocuk: alo nilay ecem iyi mi ? ben ege.
- ege..
ege: ya hani keremin kuzeni iki gündür arıyorum hala kaydetmedin mi.
- ek.. ekrana bakmadan açmıştımda.
ege: anladım tamam. ee iyi mi ?
-iyiyim. ahh yani iyi..
ege: sesine ne oldu senin. hasta falan mısın..
nilay: ecem... kızım... napıyorsun sen yaa.
nilayın cırtlak sesiyle telefon elimden düşmüştü.
nilay hemen telefonu almıştı..
nilay: alo ege. ben nilay sakın bana ecem ile konuştuğunu söyleme..
nilay: of tamam kahretsin ya.. by..
telefonu nırakıp önümde diz çökmüştü.
-neler karıştırıyorsun sen.
nilay: ne var kızım belki kendime manita yaptım.
- manitan neden beni soruyo..
nilay: of ecem ya... yürü duş al daha kuaföre gideceğiz.
......
evden çıkarken kıyafetlerimizide almıştık.. taksiye atlayıp kuaföre geldiğimizde Allahtan kimse yoktu..
nergis abla: hoşgeldiniz kızlar.. kıyafetlerinizi giyin hemen başlayalım..
kıyafetlerimizi giyip oturduğumuzda benim saçımı nergis abla yapıyordu..
elbisem tam anlamıyla görünsün diye garip bir topuz yamıştı.. aslında elbiseyle mükemmel olmuştu..
nilay ise maşa yaptırıyordu..
nilay: sıkıldım.
nilay: sıkıldım.
nilay:sıkılıdım..
-ayyyy yeter.. ikimizde kahkaha atarken nergis abla kızgın kızgın bakıyordu..
nergis abla: makyajınızı yapmam kızlar..
-sustuk.. saat 6 olmuştu.. ah kahretsin çok az kaldı.. kuaförde işimiz bitinde resmen o 13 cmlik topuklularla koşuyordum. nilay uzun olduğu için 8 cm giymişti ama hala kısaydım.. banane yaa. o hayvan dört beş yıl basketbol oynadı..
taksiye bindiğimizde derin bir nefes almıştım.. buna hazır mıydım.. gerçekten bilmiyordum..
ve işte büyük an.. taksiden inerken kalbim durmak üzereydi... belki benim hayallerimi azra yaşayacaktı...
medyada ecemin kıyafeti var koyabilirsem nilayınkinide koyacağım..
:D yorum ve vote beklerim...