15.bölüm Nişan..

233 7 0
                                    

medyada nilayın kıyafeti var...

nilayın koluna girip yürümeye devam ettim.. nasıl dayanacaktım ben.. buraya gelmem bile hataydı.. kapının önünde keremin babasını görmüştüm. mutluydu.. tabi adam haklı.. gelin alıyor.. hemde güzel bir gelin. yani azra küçükken güzeldi..

yanına geldiğimizde beni tanımasın diye dua ediyordum.. elini uzatmıştı..

''hoş geldiniz..''

-hoş bulduk.. yapmacık bir gülümsemeyle içeri girerken. azrayı görmüştüm.

-peri ibi olmuş.

nilay: sen daha güzelsin.. kerem nerde acaba..

-amacın kerem değil biliyorm.

nilay: ne ya.. azranın yanına yürümüştüm. beni görünce gülümsemişti..

azra: ecem...

-naber.

azra: inanmıyorum.. evrime kafa atmışsın..

- teşekkürler.. hayırlı olsun.

azra: pek emin değilim.. aaa bak keremde geldi.. arkamı döndüğümde onu görmüştüm.. gözlerimin dolduğunu hissedebiliyordum. elimi ona uzatmıştım..

-hayırlı olsun keremcim..

kerem: sağol..

nilay ve egeydi sanırım birbirlerinin gözlerine bakarken gülümsemiştim..

-nilay..

nilay: bir saniye canım.. bir kaç saniye daha çocuğun gözlerine bakıp bana başını çevirmişti

nilay: efendim hayatım.

- gel istersen biraz dışarı çıkalım.

gözleriyle hayır desede mecburen benimle geliyordu..

nilay: ımm şey.. memnun oldum..

kekeledi mi bu.. inanmıyorum ya..

-nilaycım hadi güzelim.. görüşmek üzere.. yapmacık bir şekide gülümseyip dışarı çıkmak için yönelmiştim.. nilayla birlikte..

nilay: oha ye gözleri gördün mü.. siyah ya resmen simsiyah kızım çok taştı ya... aşık mı olucam ne bu salağa..

-hep kendini düşün zaten.

nilay: azrada az taş değimiş hani kanka kız manken mübarek..

-inadına mı yapıyorsun..

nilay: her neyse.. kereme bakmadım.. ama.. sana kızgın galiba.

- çok zekisin nasıl gazeteci olacaksın seb bilmiyorum vallla.

nilay: tamam ya.. neyse ne.. dondum bu arada..

-soğuk iyi geliyo.. unutuyorum.. ağlamıyorum en azından..

nilay ellerini kollarına sürkerek ısınmaya calışıyordu..

omzumda hissettiğim sıcaklıkla irkilmiştim..

kerem: hasta olmanı istemem..

nilaya baktığımda onunda omzunda ceket vardı.

ege: içeri girseniz artık.

-hayır.. gerek yok... siz girin ben zaten göreceğimi gördüm..

nilay: biraz konuşmak ister misiniz..

kerem: aslında iyi olur..

ege: o zaman biz kaçıyoruz.. nilay egenin koluna girip yürümeye başlamıştı.. ahh benim salak arkadaşım çok tatlı ya..

kerem: çok güzel olmuşsun.

-sende çok yakışıklı.. azrada çok güzel olmuş. yakışıyorsunuz..

kerem: hiç sanmıyorum... babamın zoruyla onunla nişanlanıyorum.. bunu gerçekten istemiyorum..

birşey söylesem o saniye ağlıyacaktım.. buna gerek yoktu.

kerem: onunla nişanlansamda evlensemde hep seni seveceğim...

-bende seni.. içeri girelim mi artık.. azra yanlış anlamasın.. hem nişanda başlayacak birazdan..

kerem: tamam... derin bir nefes almıştı.. ceketini ona verdiğimde sadece donuk birşekilde gözlerime bakıyordu..

birlikte içeri girdik nilayla ege masanın birine oturmuş konuşuyordu.. azrada bıkkın bir şekilde gelen insanlarla muhabbet ediyordu..

keremin babası yüksek bir sesle konuşmaya başlamıştı..''geldiğiniz için çok teşekkür ederiz.. bugün benim biricik oğlumun nişanı için buraya kadar zahmet ettiniz.. bunun için size minnettarım..''

biraz durup alkışların bitmesini beklemişti sonra devam etti..''güzeller güzeli bir gelinim var.. oğluma çok yakışıyor açıkcası..''

kerem gözlerini hiç kırpmadan bana bakıyordu bende ona ama gözlerim dolmaya başlamıştı..

''sözü daha fazla uzatmıyacağım.. ege oğlum yüzükleri getir..''

ege yüzükleri götürdüğünde nilay kollarını belime sarmıştı.

nilay: sakın ağlama.. güçlü olmak zorundasın..

-tamam..

keremin babası yüzüğü azranın parmağına geçirdiğinde gözümden bir damla yanağımı ıslatmıştı..

derin bir nefes alıp kereme bakmaya devam ettim. dudaklarını kemiriyordu.. onunda gözleri dolmuştu.. ahh.. benim yüzümden ağlıyacak çocuk.. ağlama aşkım kıyamam ben sana..

kerem: ah.... yeter.. ben azrayla falan nişanlamıyorum.. ben onu sevmiyorum... koşarak yanıma gelip elimi tutmuştu ve aynı hızla dışarı çıkmıştık...

''kerem.. hemen buraya gel.. yoksa.''

kerem: umrumda değil anladın mı..

etrafımıza toplanan 10 15 adamı görünce gözlerimi kapatmıştım.. çok kötü şeyler olacak ecem...

yorum ve vote yapın Allasen yani burada boş yere yazmıyoruz...

ÖDÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin