30.bölüm doğum

123 7 3
                                    

ecem:kerem sacmalama:-)

kerem:hadi aşmim canini yakmiycam bebeğimize zarar vermem daha son ayina girmedin doktor demedimi son ay tehlikeli sadece diyee;-)

sun ne icin mi tartisiyoruz (fesatlasmayin)ssadece beni lunaparka getirdi ve oyuncaklara bindirmeye calisiyor.ah bnim saftirik kocam.

ecem:olmaz

kerem:o zamn istedigim bir seyi yapicaksin.ecem:tamam hadi soylede yapayim.

kerem:burda olmaz ama bebegimm evde.

ecem : kerem olmaz hayir yapmam 2 ay daha beklemek zorundasin.o

kerem : ben yemek yapmani istiycektim karicim ama senin aklinda sapikca birseyler varsa onlarada yerimiz var yaparizz..

ecem:cok giciksin kerem oyuna getirdin beni.

kerem :huyum kurusun gercekci olamiyorum.ahaha :-)

ecem : ahhhhh.

kerem : noldu bitanem.

ecem :ahh b--ilmiyorum san

--ci girdii ahhh kerem cok aciyo.

kerem hadi hemen hastaneye gidiyoruz.

ecem:kerem suyum geldi doguruyorum.

kerem: olamaz daha erken değilmi

ecem: kerem ah bilmiyorum

kerem: tamam hemen rabia yı arıyorum. Inanmıyorum baba oluyorum çocuk geliyor annemlere de haber vereyim. Ecem birtanem ses verir misin?aşkım ses versene ecem aşkım dayan hastaneye gidiyoruz.

kerem: yardım edin karım doğuruyor kimse yokmu?

Baygın da olsam keremin bağırışları ne duyabiliyorum nasılda korktuğunu o an hissettiğim hem baba olduğu için seviniyor hemde bana bir şey olacak diye korkuyor bu sancılar da neyin nesiydi kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyordu. Gözümü araladım sırada kerem ve doktorun konuşmasına şahit oldum.

kerem: doktor bey durumu nasıl karımın.

doktor: korkmanıza istemem ama bebek ters geliyor karınızın hayatı söz konusu olabilir o yüzden sezeryana almak zorundayız.

Sezeryan değdiği anda ben kötü olmuştum çünkü çocuğun mu bilincim yerinde doğurmak istiyordum o anı bende yaşamak istiyorum bu yüzden yarı uyur yarı uyanık doktor doktorla kereme bağırdım.

ecem: hayır çocuğumu uyanık doğurmak istiyorum sancıları çekmek istiyorum sezeryana almayın beni onun ilk nefes alışını görmek istiyorum o benim herşeyim. Öleceksem de bu yüzden öleyim..

Doktor beni sezeryana almamış ve normal doğum yaptırıyordu canım o kadar çok yanıyordu ki cennet anaların ayaklari altinda olmasi bu aciya bedeldi. O sesi duyduğum anda çektiğim tüm acılar bitmişti çünkü oğlumun o güzel sesini duymuştum. Yüzünü gördüm ve gözlerimi kapattım. Dünyaya hoşgeldin bitanem...

doktor: hastayı kaybediyoruz şok cihazını hazırlayın.

hemsire: doktor bey nabız alamıyorum.

Ve o bilindik ses ölümle yaşam arasındaki ince ses.

DIIIIIITTTTTT(-------------------------)kalp ritmi.

ÖDÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin