6 . BÖLÜM Sus Ve Anı Yaşa

405 18 5
                                    

Okuyucularım yorumlariniza ihtiyacim var volteleyin bari lütfen yani amaaaaa Kocaman öpüldünüz

Iyi okumalarr...

Ecemin ağzından

-Seni seviyorum

Bir dakikaya rüyada değilim demi.Tamam bende ondan hoşlanıyorum ama bana dun gece ki attığı mesaj sinirimi çok bozmuştu.Ben bunlari düşünürken Keremin küçuk kr'si pantolonunu zorluyordu ve popoma uyguladiği baski giderek artıp beni daha fazla tahrik ediyordu.Kendiside tahrik oluyordu ve bana d7nku kabalığinin cezasini ödeyecekti.O bana dayadikca bende mümkünmüş gibi kendimi ona daha fazla dayadım bunu anlamış olmalı ki beni kendine çevirdi.

-Beni daha fazla tahrik etmeyi düşünmüyorsun umarım dedi.

-Hayir tamda bunu yapmak istemiştim.

-Daha fazla benimle oynuyacak olursan kendimi tutamayabilirim.

-Tutmanı isteyen kim zaten yakışikli.

-Emin misin ?sana ne oldu şu an beni tokatliyor olman lazımdı.

-Sus ve anı yaşa dedim ve o şişmis pantolonunun üzerine oturup delice öpmeye başladim onu şu an fazlasıyla istiyordum ama ceza vermek icin onu içime almaya niyetim yoktu bunu delicesine istesemde.Ben kafamda bunlarla konuşurken bu çocuk hangi ara kendi Tişörtünü ve benimkini cikarmiştiki inanmiyorum karşinda şu an sadece südyenimle duruyordum.

Göğsumun dışta kalan yerlerini resmen vakumluyordu.Ağzinda arada "SENI İSTİYORUM HEMDE DELICESINE "diye iniltiler çikariyordu popomdan tutup beni aktına aldı ve durmam gerektiğini anladım ve onu kol kaslarindan ittirdim tabi mecaz anlamda cunku kaslari o kadar kuvvetliki yerinden bile oynamadi ardindan

-Dur, diye seslendim durmadi ardindan bir daha yine durmadi bu sefer bagirarak soyledim be nihayet durabilmişti.

-Ne oldu

-Şükür

-Ne olduğunu söliyecek misin?

-Bak ben yani... bu ..

-Hadi ama ecem kekelemeyi birakicak misin?

-Yani bak bu benim ilk seferim ve ben bunun daha güzel olmasıni istiyorum daha özel.

-Dalgamı geçiyorsun Evem daha yeni beni azdirdin ve ani yaşa dedin beni şu an nasıl bi duruma soktuğunun farkinda misin ahhhhh hayir simdi patlicam ben banyoya gidiyorum ve bunu unutma acisini ilk seferinde fena halde cikarticam ve o gun uzak değil bunu bil.

Evet onu zor bir duruma soktuğumun farkindayim ama bunu o haketmişti.

...

1 saat oldu ve kerem dustan hala cikmamisti anlasılan onu fazla zorlamiştim.

-Hadi bebeğim uyuyalim  artik.

Veeeeeee booommmm kerem cikti ve sadece beline sardiği havluyla kaslarindan o suyun süzülüşü o kadar mumtazam bir şey ki mankenleri aratmiyordu.

-Peki dedim ve yorgani üzerime doğru cektim.

yanima yatti evett havluyla yartti ve hiç seslenmedim anlaşilan bna gece uyku yok ben onu cezalandirdim diye şimdide o beni cezalandiriyordu.Ahhh ben nasıl uyuyacaktım...

Kizlar yorum yapar misiniz lütfenn  sizleri seviyorum...♥♥♥♥

ÖDÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin