egenin ağzindan
-uyan artık her yanım eksik sen yokken yalniz sen ol kalanları geç sensiz öyle bir bosluktayim ki öl7yorum ama hergün.bir ömürlugum yuz görumlüğüm sensiz çok gucsuz cok huzunlüy7m birakma beni sen güçlu bir kizsin benim kadinim karim olmadan gidemezsin daha cocuklarimiz olucak bizin sana benzeyen baba benzeyen ama en cokta sana benzeyen cocuklarimiz olucak birakma beni sen yokken çok güçsuzum geri gel gitme...
1 Haftadir boyle bu sozleri soyluyorum duymuyo diyor doktorlar tek bi sansi bile degerlendirmek istiyordum duyarda geri gelir diye uyanmiycak diyorlar kalbin atiyomus ama bagli oldugun makinalar sayesindeymiss ben inanmiyorum beni birakmazsin sen fisini cekmelerine izin vermiycem her yerim eksik sen yoksun kalbim taş kesildi sanki veynim durdu sadece sen uyan hepsi benim yuzumden zaten o gun o lanet gun seni magazada yalniz birakmayip cikmasaydim eger azrayla beni o sekilde görmeseydin bunlarin hic biri olmiycakdi. simdi o kadar yalnizimki.o kadar sevgisiz kaldimki en onemlisi sensiz kaldim birakma aşkim birakmaa sesini duyma beni gorme ama uyan sen benim icimdeki buyuk yanginlarin adi ben senin gecendeki mavi yada günündeki sari... sen benim şehrimdeki bütün sokaklarin adi ben senin yüzündeki çizgi yada dunun deki anin hadi uyan kalk gel bul bi nefessss ufle yuzume o naneli ćilekli nefesini . kendimden geçsem sana sarilsam sende bana sarilsan sadece ikimiz olsak zamn dursa o anda kalsak birlikte gulsek birlikte yaşlansak birlikte ölsek ....
-birazda ben konusabilir miyim ?
-tabi gel ecem
-yalniz konusabilir miyiz.
-ona iyi bak .
-peki.
ecemin ağzindan
-nilayyy bitanemm şu an beni duyuyo musun bilmiyorum ama seni özledim gittigin yer cok mu güzelde gelmiyosun . senii sacmaliklarini sacini elinle karistirisini bana cirlama demeni herseyini o kadar ozledim ki en cok da bana sarilişıni kokumu icine cekmeni hani bi yere gitmek yokdu bize herkes siyam ikizi derdi hatirliyo musun sen benim pesimden ben senin pesinden hic ayrilmazdik beni alir kucaginda dondururdun ayaklarimi birakirdim sana birazdaha sıki sarilirdim cunku yer bana guven vermezdi yer cekimi buna musade etmezdi ama sen beni öyle sıkı tutardinki sana o kadar cok guvenirdimki.kuzummm gitmeee beni bitmrakma seni burda o kadar cok seven insan var ki en cok da ben uyannn nilay uyannnnn duy beni ać gozlerini.(burda ecem nilaya sarilmis bir sekilde saclarini oper bir vaziyettedir.)
kokunu özledim nilayy geceleri birbirimize sarilip birbirimizin kokusunu icimize ceke ceke uyurduk o gunleri ozledim.Seninke ilgili o kadar cok anim var ki burda sabaha kadar anlatsam bile bitiremem.Bitanem sensiz olmuyo gel artik kalbim buruk senzis yapamiyorum birlikte gelinlik secmeye gidicektik hani hani soz vermistik birbirimizin nikah sahidi olucakdik en büyük hayalimizi unutmadin demi isvece ikimizinde çok sevdigi arkadasinizin yanina gidicektik rabianin yanina gidip ona doya doya sarilicaktik herseyi birakabilirsin egeyi burayi arkadaslarini ama bu hayalimizi beni rabia yi unutup da gidemezsin uyan nilay birakma bizi asla birakma sen birakirsan ben burda tek başima kalmam kalamam bende gelirim gidersen beni de gotur gittigin yere arkanda birakma ölürüm sensiz yapamam ...
-hem Rabiaya da haber verdim. geliyor. iki saat sonra burada. onu görmeden mi gideceksin. ha ? Egeyi Egeni böyle perişan bırakıp gidemezsin değil mi ? gitmemelisin zaten. daha bebeğimi beraber büyüteceğiz. sen olmazsan yanımda ben nasıl bakarım ona ?
göz yaşlarım yavaş yavaş yanaklarımı ıslatıyordu.
-gitmene izin vermeyeceğim. beni bırakıp gidersen seni affetmem anladın mı ?
sesim sanırım biraz fazla çıkmıştı. ege ve kerem odaya girince anca anlayabilmiştim.
Kerem: aşkım biraz fazla.
-biliyorum özür dilerim.
ege: makineleri kapatmak istiyorlar.
- ne nasıl kapatmak derken
kerem: yani onu sonsuzluğa uğurlamamız gerekiyor.
-ama o ölmedi. hala kalbi atıyor.
ege: makineler sayesinde. yaşadığına dair bir iz yok. o artık yok...
bunları robot gibi tekrarlarken sinirlenmeye başlamıştım. nasıl ondan bu kadar çaabuk vazgeçebilirdi..
-sen nasıl bu kadar çabuk.
ege: ondan vazgeçmedim. acı çekmesini istemiyorum. hastalığı yüzünden. şuan komadan çıksa bile felç kalacak. canının yanmasını istemiyorum.