Keremin ağzından...
Ege: dostum bu çocuk fazla içerde kalmadı mı ? Cidden bak 9 ay 17 gün olmuş.
Rabia: teyzesine çekmiş galiba minik sıpa.
Ecem: Nilay gibi inatçı mı olacak diyorsunuz. Bir gün sonra kucağımda olacak yani...
Evet kesinlikle huzurumu saniyesinde söndüren bir konuşmaydı bu. Gene Nilay hanım konuşuldu. Hala unutulmayan Nilay hanım. Anayasanın ilk üç maddesi gibi. Değişemiyecek ve unutulmayacak Nilay hanım. Hani bizi bırakıp giden.
-şu kızdan bahsetmeyi ne zaman keseceksiniz.
Ecem: hicbir zaman Kerem.
Ege başını yere eğdiğinde ona olan nefretim artmıştı. Karıma her günü zindan eden kişiden nefret edebilirim. Değil.mi ?.
Oğlumun hayatını tehlikeye atan birini. Bir kez bile arayıp sormayan birini.
-ecem kaç ay oldu.
Ecem: umurumda mı sence. O benim.kardeşim. insan kardeşini unutmaz.
-senin hayatını tehlikeye atan birini nasıl bu kadar seversin sen ? Ha ?
Ecem: sen neden bu kadar sinirlisin. Kocaman karnına elini koyup sakin kalmaya çalışmıştı.
Ege: tamam sakin olun. Nilay yüzünden gerginlik çıkmasın.
Rabia Egenin elini tutup gözlerini yüzüne dikmişti.
Rabia: tamam işte geçti gitti. Boşverin.
Ege: evet o yok.
Ecem: nasıl yok ya. O var o benim bebeğimin teyzesi. Nasıl yok. O kızla kaç yılımı geçirdim ben biliyor musunuz. Bu kadar kolay mı ha ? Söyleyin. Ne zaman unuttun onu ege ha. Rabia hani olmazdı egeyle. Şuan elini tutuyorsun. Onun istediğini yapıyorsun. Hani o yoktu ha ? Eğer bir kızım olsaydı adı Nilay olacaktı.
Sonra öyle bir çığlık atmıştı ki. Ben başta olmak üzere hepimiz sıçramıstık.
Ecem: ahhhhhh geliyor. Bebek... Kerem...
Nilay'ın ağzından...
Geldim işte Ecem geldim. Hala doğuramamışsın kesin bana benzeyecek o bebeğin inadı sonuçta yiğenim.
Zile bastığımda biraz beklemiştim ama kimse açmamıştı.
Ecem: ahhhhhh doğuruyorum hayır Nilay olmadan olmaz.
-hay amına koyuyum açın şu kapıyı.
Resmen büyük bir tekmeyi kapıya sallayınca açılmıştı yani Ege tarafından..
Kerem: sakin ol. Derin nefes al. Allahım ne yapacağım ben ne yapmam gerekiyordu.
Salonun ortasında tur atarken elimdekileri fırlatmıştım.
-sakin ol. Derin nefes al. Rabia sıcak su bul hadi.
Rabia: tamam.
-ege çarşaf birkaç tane hiç bulamazsan yatak odasındakini kullan.
Ecem: ahhhhhhhh...
-tamam tamam derin nefes al.
-kerem. Ecemin arkasına geç senin kucağına yatsın. Eğitim almıştınız o kadar hadi.
Ecem: geldin... İki kez hızlı nefes almıştı. Hadi bakalım Nilay hanım doğum başlıyor..
Ecem: ahhhh.. Canım yanıyor.
-tamam bebeğim bak oğlun geliyor hadi sakinleş. Birazdan bitecek.
Doğum pozisyonuna geldiğinde çarşaf ve suyumuz da gelmişti.
Rabia: nasıl olacak bu ya.
-bilmiyorum. Ebe gibi mi duruyorum uzaktan...
Kerem: derin nefes al. Derin nefes al ecem. Yanındayım bak hadi..
Ecem: ahhhhh... Kolaysa sen doğur.
-ege bir elinden tut ecemin. Kerem sende diğerinden. Rabia bebeği ittir.
Ecem: kızım seni öldüreceğim hep senin yüzünden bunlar. Ahhhhh.
Ecem:salak gerizekalı aptal gibi beni bırakıp gitmeseydin bunlar olmuyacaktı bide ebelik taslayıp beni doğurtmaya çalışıyor ya hele sen kerem sende suçlusun bebek istiyorum bebek istiyorum desin şu düştüğüm hale bak evde doğum yapıyorum ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh yeterrr hadi çık oğlum artık ahh canım çok yanıyorrrrrr.
Kerem:ecen sakin ol bitti mi?
Ecem:hayır bitmedi 7.ayımdayken bana hint ayvası bulup gelmedin ondan evde doğuruyorum çoçuğumun bir yerinde ayva gibi dogum lekesi olursa hepsi senin yüzündenn nefret ediyorum senedenna aahhhhh bitmedimi daha bir doğurtamad8n sende nilay.
Nilay:ben ebemiyim elimden geldiği kadar doğurtmaya çalışyorum.
Ecem:sus cevap verme bana srndende nefret ediyorum ahhhhh bırakıp gittin beni söz vermiştik hani bırakmayacaktık birbirimizi bunların hepsi senin yüzünden.
Rabia:tamam ecem sakin ol gecicek doğururkende ağzin baya acildi:-D :-D :-D
Ecem:Sen sus sende az değilsin hani egeyle olmazdı hani onu kardeşin gibi görüyordun vefasızsın ihanetcisin nasıl yaptın bunu ahhhh uf uf uh uff uf ıhhhhhhhh ıggggggg sen ege sen de nilaya ihanet ettin bir daha ne nilayın yanına yaklaşın ne de benim ahhhhh.
Nilay:ıkın ecem başı göründü.hadi birtanem yapabilirsin.
şimdilik buraya kadar kızlar yorum istiyorum.Bir daha ki bölüm bu bölumun devami olarak gelecek iyi okumalar bakin yorum istiyorum.Claraliama sonsuz teşekkür ediyorum sizi seviyorum...