-Ben bakireyim
-Ahh denin ilk ve son erkeğin olmak beni gururlandırır.
- Senin altina gireceğimi kim soyledi.
Ve bam tokadi basip tuvaletten cıktım bi dakika bu adamin kızlar tuvaletinde ne işi var aman tanrim kafami biraz kaldirdigimda erkekler tuveletinden çıktığimi fark ettim büyük rezillik.
Saat 12 olmustu bile ben keremi o kadar saat aramismiydim inanmiyorum.Bi piç kurusu için kendimi yormustum bilgisayar atolyesine giderken giderken arkamdan Nilayın sesini duydum.
-Aman tanri Ecem nerdesin sen seni kaç defa aradim neden açmadın telefonunu.
-Ooo ben sizin umrunuzdamiydim nilay hanim ne oldu rüyanda liamla öpüşüyorum bolme uykumu diyen sendin.
-Ecem liami bile kiskaniyo musun bende keremi kiskanayim o zaman hem sen benim liama ve 1D ye olan inanilmaz hayranliğimi biliyorsun.
-Evet kiskanitorum hem keremle ne ilgisi var bunun.
-Yurda cicek geldi ve bil bakalim kimden keremden.
-Hadi derse girelim,ufff özge hoca, fotografcilik dersine ne diye o hoca girer ki sanki.
-gazetecilik zor bi meslek Ecem kadin bize herşeyi ogretmek istiyo.
-Hadi yuru bide gec kalmadan ceza yemeyelim.
....
Kantine gidip Nilayla kahve aldik ve boş masalardan birine oturduk bi an gozlerim bi cift yesil goze takildi kerem bize doğru geliyordu ve baya sinirli gozukuyordu.
-Ecem benimle gel seninle konusmamiz gerek.
-Ne oluyo bee birak beni ben seninle bir yere gelmem.
Ben bunlari soylesemde nafile kerem benim bilegimde tutup kaldirmis ve sürukluyordu.
-Seni piç kurusu beni birakicak misin hemen yoksa imdat diye bagirayimmi.
-Çenen düşsun Ecem cok konusuyorsun.Dedi ve ben omzuna atip arabaya bindirdi.
-nereye gidiyoruz.
-artik gercekleri soylememin zamani geldi.
...
Keremin Ağzindan
Sabah bana tuvalette attigi tokatta beri kendimde degildim baskasi olsa kiz bile aninda karsilik verirdim ama Eceme bi kelime dahi edemedim.Ben kendimi kandirmaya çalisiyordum basbaya Eceme asiktim.
-Nereye gidiyoruz.Dedi ecem korkmus bi sekilde.
-Artik gercekleri soylemenin zamani geldi.
Ecemi dağ evime goturuyordum nilayada ecemi merak etme benim yanimda bi kaç gun kafa dinleyecegiz diye bir mesaj attim cok gecmeden cevap geldi 'peki cifte kumrulqr keyfinize bakin'.
2 saatten fazladir yol gidiyorduk Ecem uyuyakalmişti seslendim ama uyanmadi arabadan indim ve Ecemi kucaklayip eve doğru ilerlemeye basladim.Kapiyi açtim ve 2.kata yatak odasina yaninkendi odama ciktim.Yorgani kaldirip Ecem sarsmadan yatağa yatirdim ardindan bende yanina uzandim.Dudaği o kadar masum ve gel benim ol diyordu ki daayanamadim ve dudağina bir buse kondurdum.Yanlis anlamayin bu şehvetli bir opucuk degil anlamli ve aşkli bir opucuktu onu optukten sonra kokusunu içime cekip kulağina egilerek gecenin son cümlelerini soyledim"SENİ SEVİYORUM"
....
KIZLAR BI VOLTELEYIN YAAA NOLURRR