3.Bölüm Küçük 'Kr' nin Dramı

407 13 0
                                    

Keremin ağzından

Ecem beni tanıyamamıştı belkide tanidi ama pot kırmak istemedi bunca yıldan sonra ne kadar da çok değişmis tamam bende değismistim ama o kadar da değil ben onu bu haliyle tanidiysam o beni neden tanimadi?

Kendi kendimi bu konuşmayi yaparken Ecem yanimdan geçmisti ahh o inanilmaz kokusunu içime çektiğim anda benim küçük 'kr'(kermin malum bölgesi)ayağa kalkti kim görse önumdeki dağdan kr'nin kalktigini anlardi.Ahhh Eceme aşığım diye düşünmeyin onu sadece arzuluyorum bi kere altıma alsam yeterli olacaktır arzum geçecektir neyse boşverin gerçek hayata dönme zamani bu arada küçuk kr evde senle görüşeceglğiz derhal inmezsen buyuk kerem sana ceza verecek.

-Kerem daldın gittin bi sorun mu var?

Ahhhh hayir farketmiş olamazsin değilmi Ecem inanmiyorum şu anda kr ye mi bakiyorsun sen.

-Yok  bi sor...un hayir.

-Kendini iyi hissetmiyorsan kalkabiliriz.

Anladi kesin yoksa niye bu soruyu sorsunki neysee kabul et kerem daha eve gidip kücük kr ile uğraşacaksin.

-Aslinda iyi olur kendimi pek iyi hissetmiyorum

-Peki kalkalim o zaman

...

-Yurdunuz nerde kizlar hadi arabamla atıyim sizi.

-Yok tesekkurler senin acele evde yapicak işlerin vardir.

Dedi ecem ve sıritti inanmiyorum rezil oldum.

...

Ecemin ağzından

Keremin küçük Kr sinin dağ seklinde o kotpantolonunun uzerinde cikmasi beni gulmelere sürukledi ama ne yazikki bunu onun yanindayken yapamazdim.En inanamadığım şey ise sadece kokumla bu hale gelmesi bide vücudumu görse adrenalin patlaması yaşayıp kalp krizi geçirebilirdi.

Ben aceba keremle ilk sexim nasil olurki diye düşünürken yurdun önune gelmiştik taxiciye parayi verip teşekkür ettikten sonra sessizliği nilay bozdu.

-Ecem çocuk gozlerini senden alamadi bütungun.

-Onda anlayamadiğim bir bağ var beni ona çeken birşey ama ne bilmiyorum nilay bu aşk veya hoşlantı olamaz değilmi?

-Bana sorarsan o ve sen çoktan birbirinize aşik oldunuz ama kendinize anlatamiyorsunuz sen bu çocuğu daha onceden gormedugine emin misin ?

-Hayir neden sordun ki?

-Bilmiyorum ama ikinizde birbirinize o kadar tanidik bakiyorsunuz ki anlayamadim.

Ah bide ben onu daha önce nerden taniğimi hattirlaya bilsem güzel olcakdi ama bir türlü hatırlayamıyorum...

Telefonuma  bakmak için kilidini açtim ve yeni bir mesaj yazisini gordum mesajlara girdiğimde ise tanimadigim bir numaradan benim olur musun yazisi ve altinda küçuk kr için yaziyordu.Kim olduğunu biliyordum ama doğrulamak ićin kimain diye bi mesaj gnderdim.Cevap çok geçmeden geldi.'Seni feci şekilde arzulayan Kerem'mesaja cevap vermedim çunku bana böyle terbiyesiz bir teklifle asla gelemezdi ve bunu yarin okulda yüzune de soyleyecekti. güzel bir tokat ile...

kizlar nolur bi yorum yapin guzel mi değilmi yaa eger guzel değilse yazmak istemiyorum....

ÖDÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin