Doktor "hastayi kaybettik" dedigini anda hepimizden bi ćiglik bosaldi nilay beni birakip gitmis olamazdi rabiada bi ciglik atmisti onla sarilip birbirimizi teselli etmeye calisiyordukki odada hareketlenmeler oldu kalp ritmine bsktigimda kalbinin duzenli araliklarla attigini gordum.Birakmamısti terketmemisti nilay bizi.Daha yeni rabiamla acimiz ici sarilirken simdi sevincimiz icin sariliyorduk kerem ile ege onlarda birbirlerine sarilmislardi.
-birakmadi ecem ... nilay bizi birakmadi .
-evet ege birakmadi nilay bizi.
-doktor durumu nasil
-nilay hanim hayata dondu kritik durumu atlatttik sayilir 2 saate uyanmasini bekliycez.
-felç kalabilir demustiniz.
-evet kisa sureli bi felc yasayabilir ama tum hastalarimizda olam bi durum degil felc kalmadanda direk atlatabilir bu durumu.ayriyeten kendi hastaligi uani emes hastaliginin yeni ilaclari cikti yani tam olarak gecirmesede genc yasta olumlere krizlere yarari oldugu soylendi gecmis olsun tekrarr.
-tesekkur ederiz doktor beyy.
Evet nilay bizi birakmamisti canim dostum biricik kardeşim.Seni çok seviyorum nilayyyim kardesim herseyim ömrümmmm....
kizlar biliyorum bolum kisa ama hemen paylastim zaten diger bolum bu bolumu devami olarak gelicek bu arada nikay kardesim herseyim ömrum seni gercek hayatta hikayedekinden daha ćok seviyorummm .....