7.Bölüm Evlendiğimiz de mi?

377 13 2
                                    

BU BÖLÜM TAMAMEN Claraliam 'a AİTTİT TEŞEKKÜR EDERİM NİLAYIM  BİTANECİĞİM...

İYİ OKUMALAR...

Nefesi esneme çarpıyordu.. Ve tarik oluyordum.. Ahh neden bu çocukla yatmadım ki..

Aman Allahım nerden çıktı bu.. Yorgana biraz daha sarılıp gözlerimi sıkıca kapatmıştım.

-ecem..

-efendim..

-sen benim ecemim misin ?

-anlamadım..

-neyse boşver..

-evet ilk okulda çirkin olduğunu söylediğin.. Seni seviyor diye rezil ettiğin ecemden bahsediyorsan.. O öldü..

-be... Ben.. Özür dilerim

-unut gitsin..

Kollarını belime doladığında kesinlikle nefes alamıyordum.. Ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk ?

Boynuna bıraktığı nazik bir öpücükle ürpermiştim..

-biliyor musun çok üşüdüm.

Yorganın tamamını üzerime çektiğim fikri ile canım yanmıştı.. Benim yüzümden bir de hasta olacaktı.. Yavaşca ona dönüp üzerini örtmüştüm..

-teşekkür ederim..

-giyinebilirdin ama..

-o zaman senin o mükemmel gözlerini göremezdim..

-duygu sömürüsü diyorsun ?

-hayır.. Aşk diyorum..

...

Alnımı vücuduna bastırıp gözlerimi kapatmıştım.. Resmen onun kokusuyla uykuya dalmıştım...

....

Gözlerimi yüzüme vuran güneş ışığı ile açmıştım.. Gördüğüm rüya gerçekten güzeldi.. Ahh kerem ah..

bir saniye bir saniye.. Ben hala uyanamadım mı ?? Bu benim rüyamdaki ev.. Ama Ke... Kerem nerede..

+Kerem..

-ecem..

Oh be rüya değilmiş.

+Neredesin..

-biraz daha uyu bebeğim. Geleceğim birazdan.. Yatağa tekrar gömülüp keremin yastığına sarılmıştım.. Uyku her zaman bir numaralı sporumdu..

....

-ecem... Uyan bebeğim.. Gözlerimi açtığımda o mükemmel yüz ile karşılaşmıstım... Buna fazla alışma kızım.. Canın yanacak.. Her zaman olduğu gibi..

-günaydın prenses..

+ günaydın..

-kahvaltı ?

+yatakta.. Çarpılırız kerem.

-sen yedikten sonra temizlersen birşey olmaz.

+ben misafirim.

-hadi ama.. Evlendiğimizde ben yaparım söz..

+söz verdin bak..

Ne... Dur... Bir... Saniye...  Ne dedi bu bana... Evlendiğimiz de mi ?

VOLTE VE YORUM OLURSA YB GELİCEK ARKADAŞLAR KOCAMAN ÖPÜLDÜNÜZ SİZİ SEVİYOTLRUM...

ÖDÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin