İYİ OKUMALAR !!! :-)
Kapıyı açmamla gözlerimin faltaşı gibi açılması bir olmuştu. Her yer dağılmıştı. Cam parçalar yere düşüp parcalara ayrılmış, koltuk minderleri bile parçalanmış, her yere tüyler saçılmıştı. Ne olmuştu buraya böyle ? Annem hayatta yapamazdı. Onun gibi biri yerde çok az toz bile bırakmazdı. Büyük ihtimalle hırsız girmişti. Ama pencereler sağlamdı. Kapı da bir şey yoktu. Ne olmuş... Bi dakika.. Yoksaa... " Olamaz! Christian buraya gelmiş ! " diye bağırdım. Dael'de şoktan çıkıp lanet olsun diye bağırdı. " Anne ! Annem ! Nerdesin ? Biziz ! Hadi çık ortaya ! Lütfennn! Lütfenn.." Diyerek ağlamaya başladım. Bütün odaları tek tek aradım. Büyük ihtimalle birşey arıyorlardı. Çünkü sadece insan kaçırmak için her oda karıştırılmazdı. Hemen odama çıkıp ne eksik olabilir diye aradım. Dolabın önü,içi,arkası,yatağın içi, altı.. Hediye yığınında ki kitaplar... Annemin aldığı kitap.. O yoktu ! Ne olduğuna bile bakmamıştım. Kim bilir neydi ?!
Ben koltukta ağlamaktan yorulmuş , boş gözlerle etrafa bakıyordum. Dael ise soğukkanlılığını korumayı başarmış bir şekilde bizi kaçırdıklarında çıktığımız ormanın neresi olabileceğini düşünüyordu. Annemi de oraya götürdüklerine inanıyordu. Zaten babam yoktu. 5 yıl önce kaybetmiştik onu. Annem 1 yıl boyunca etkisinden çıkamamıştı. Bana, araba çarptığını söylediler. Kim bilir ? Belki o da yalandı...
Karanlık... Işık düğmesini aradım( yazarınız onun adını unuttu asdfghj ). Hah. Burda işte. Bastım. Odamdayım. Büyük ihtimalle Dael taşımıştı. Ah yinemi ! Yatağın yanında, yere yatıp uyumuş. Kafasını kaldırıp altına küçük yastığı koydum. Bir kaç kez ağzını şapırdatıp kafasını yastığa gömdü. Ben de kafamı kaldırıp duvardan tek düşmeyen şey olan saate baktım. Cidden o niye inmedi ki ? Duvardan saati çıkardım. Onların orda ne işi vardı ?
Daha erken atacaktım. Ne güzel bir bölüm yazmıştım ki becerikli yazarınız yanlışlıkla bölümü sildi. Evet . Sildim. Nasıl yaptım hala bilmiyorum. Neyse kitabı silmediğime dua edin en azından :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irklar Akademisi (Askıda)
FantasiaHer zaman her yerde elementler kullananlar,vampirler,periler,cadılar... Ve bir çok şeyin akademisini okudunuz. Peki ya bunların hepsi bir araya gelip aynı okulda okursa ne olur ?? Belinda büyülü dünyalardan habersiz, normal bir insan gibi yaşıyor...