Ceza

3.8K 291 17
                                    

 Müdür ile konuşmamızdan iki gün geçmişti. Caty e revirde ziyarette bulundum ancak bana çok soğuk davrandı. Oysa ki ben ona onu incitmek istemediğimi , bir anlık hırsla olduğunu açıklamıştım. Aslında kıza hak veriyorum. Biri beni bir şekilde yaralayıp, 2 gün revirda o huysuz hemşirenin yanında bıraksaydı, o kişiye yüzümü bile dönmezdim. 

Şuan o uzun koridorlar da uçarak müdürenin odasına gidiyorum. Evet! Yanlış anlamadınız! Artık uçuyorum! Psikoloji gücü beyinle bağlantılı olduğu telekinezi ile kendimi uçurdum. ( Arkadaşlar telekinezi yeteneği gerçekten çoğu insan da var. Detaylı sayılacak şekilde araştırma yaptım. Sizde araştırabilirsiniz ! )   Peri olsam bu kadar eğlenemezdim herhalde . Uçtuğum için 5 dakikalık yolu 2 dakika da gittim. Evet, doğru kronometre tuttum. 

"(Tak tak ) " " Girebilirsin"  " Merhaba bayan Anderson, beni çağırmışsınız. " Dedim. Oturmamı rica etti. Bende oturdum. " Lafı hiç uzatmayacağım. Caty'nin annesi şikayette bulundu. Bu yüzden 1 hafta uzaklaştırma aldın canım. Merak etme Dael 'e de 1 haftalık izin verdim. Tabi senin evinde kalma şartıyla! " dedi. Aynı anda hem üzüntü hem de hafif mutlu oldum. En azından yalnız değildim. " Yarın yola çıkarsınız. Gitmeden önce cadıların müdürünün yanına uğrayın. Size koruma büyüsü yapacak. " Biraz bekledikten sonra " Çıkabilirsin " dedi. 

Dael haber almak için bahçede beni bekliyordu. " Gidiyoruz. Eşyalarını toplamaya başla. Yarın sabah saat 7 de yolda olmak zorundayız. Ondan önce de cadı müdüre uğrayacağız. " dedim. Sonra birlikte odaların bulunduğu yakaya doğru ilerledik...



Irklar Akademisi (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin