Amy ve Dael

2K 157 7
                                    

Bakalım Dael nerdesin?

Yaslandığım duvar soğuktu,bende dikkatimi bozmamasi için kalkıp yatağa yattım. Gözlerimi kapattım ve odaklandım. Zihnimde ki görüntüler netleşmeye başladı. Dael yemekhane de oturmuş, üzgün bir şekilde yemek yiyordu. Ya da yemeğin cılkını çıkarıyor mu demeliydim? Mıy mıy mıy...
Görüntüyü yok edip sakince gözlerimi açtım. Sonra hızla yataktan kalkıp Amy i salondan kaldırdım. "Ne oluyor,beni niye kaçırıyorsun?!" diye söyleniyordu Amy onu kolundan tutup sürüklerken.Biraz yavaşlayıp "Kaç gündür Dael le konuşmuyoruz farkında mısın? Çocuk Suan yemekhane de yemeğe işkence ediyor. Hem ona sorum var." deyip sürüklemeye devam ettim.
Yemekhaneye vardığımız da çok şükür ki hala oradaydı. Koşar adımlarla dikkat çekmeden karşısına oturdum. Hala beni fark etmemişti. 2 günde ne yaşayabilir ki bu çocuk ?
"Yemeği yeterince öldürmedin mı?" diye sorunca irkilip bana baktı.
"Sen miydin?"deyip iç çekti.
"Ne bu hal aşık olmuş gibisin." güldüm daha çok kıkırdamış olabilirim. Ve ilk defa benim gülerken ki halimi gören yemekhane sakinleri bana tip tip baktılar. Ben insan değil miyim canım!Neyse.
"Ne?Kim?Ben?Hah!Aşık olmak mı? Şaka yapıyor olmalısın!"
Bunları derken garip bir şekilden şekile girme seansı oldu. Buna ayrı bir güldüm. Sonra:
- Ah,boşversene! Sana bir sorum var,dedim masada ona doğru yaklaşarak
-Dinliyorum
-Benvampirkızıdüelloyadavet ettim.
-Yavaş söyle şunu!, diye isyan etti
-Of tamam ya. Ben vampir kızı düelloya davet ettim.
-Ne!
-Senin için sakıncası olmaz değil mi? Onayın olmazsa bu işi yapamam.
Deyip yavru köpek/kedikarışımı bakışımı attım.
"Dikkat et de kızı öldürme."
Diyerek bana güldü. Amy de ona sırıtarak bakıyordu. Noluyor burda !
"Sağol Dael. Düello akşam olacak izlemeye gelirsin." Deyip Amy nin kolunu tuttum. "Hadi Amy gidelim" dedim ve o da bana hayatımın şokunu yaşatacak şeyi söyledi  "Biraz daha oturalim. Hem ben çok yorgunum."
Surdan bir çıkalım sana göstericem yorgunluğu Amy !

Diğer bölüm en yakın zamanda :D
Oy vermeyi unutmayın ;)

Irklar Akademisi (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin