Meksika Selleri

2.4K 183 15
                                    

Uyandığım da araba da Dael ve annem hararetle bir şey konusuyordu. Sonra annem tamam diyerek konuyu kapattı.
Ben arka koltuğa boylu boyunca uzanmış yatıyordum. Doğal olarak annem sürücünün yanında ki koltukta, Dael'de doğal olarak sürücü koltugunda idi. Sanırım uyanmamin sebebi de arabanın radyosundan çıkan haberlerdi. " Meksika da yağmur yağmamasına rağmen çikan selde bulunan 10 ölü aranan 100 lerce kişi var. Selin sebebini bilim adamları araştırıyorlar. Bizim de Suan bunun küresel ısınma dan kaynaklanan buz erimesi olmasıni düşünmekten başka çaremiz yok." sanırım müdürün bahsettigi olay buydu. Şimdi olaylar zincirine bir olay daha eklendi. Hayırlı olsun. Karşı ki dağları yıkacak kadar bir 'of' çektim. Annem ile Dale hemen " Günaydın uykucu!" diye bağırdılar. O sırada bizim sokağa saptık. Dael park etti. Bizde indik. Ben sarsak adımlarla eve doğru ilerledim. Annem " e hadi hanginiz de anahtar varsa açın şu kapıyı!" dedi. Dael "bende yok " dedi. Bende "e bende de yok " dedim. Annem tam çilingiri arayacağı sırada durdurdum. Eğer o kadar güçlü isem bir kapıyı açmak o kadar zor olmamali değil mi ? Eğildim ve kapınin anahtar sokulan yeriyle aynı hizaya geldim. Arkasında anahtar vardı. Oraya biraz hava yolladım. Anahtar öbür taraftaki aşağı ya gürültüyle düştü. Anahtar deliğine hava sıkıştırıp açtım. Ne kadar da güçlüyüm değil mi ?! İçeri girdik. Tam odama çıkıp o sıcacık yatağıma balıklama atlayacakken annemin "kaçış yok. İkiniz de gelip bu koltuğa oturup bana herşeyi anlatacaksiniz. Hem ayrıca benim de size anlatacaklarim var." dedi. Yavaşça döndüm. Dael le göz göze geldim. Muhtemelen o da sorgu dan kaçmak istiyordu. O da döndü . Annemin karşısında ki kanepenin yolunu tuttuk ...

Telefondan yazıldığı için yazım hataları olabilir. O yüzden özür dilerim.

Okuduğunuz için teşekkürler *_*

Irklar Akademisi (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin