Kayboldu ama oradaydı. Ona dokundukça başımda ki ağrının katsayısı giderek artıyordu. En son hatırladığım sert bir şekilde şekilde yere çakıldığımdı. Gerisi yok..
Uyandığımda her yer bembeyazdı. Yavaş yavaş netleşti. Odamdaydım ama her yer dağılmıştı. Bütün çekmecelerim,dolaplarım boşaltılıp etrafa dağıtılmıştı. Sanki biri birşey aramıştı. Sesler gelmeye başladı. bir kadın bağırıyordu. Bir saniye... Bu annemin sesiydi. " Bırakın beni! Ne istiyorsunuz! İmdat!" Annemin yardıma ihtiyacı vardı! Koşarak aşağı indim. Duman adamlar annemi götürüyordu. Beyaz bir duman çıktı. Ardından yok oldular.. Bu sefer her şey bana bulanıklaştı..
Uyandım. Bu sefer okulun revirındaydım. Bir orada bir burada. Neler oluyordu bana böyle. Hemşire yanıma geldi. " Ağrıyan bir yerin var mı?" Ah! Başım çatlayacak gibi ağrıyordu. Belimde de sızı vardı. Ağrılarımı ona dile getirdikten sonra bir şeyler mırıldandı. Garip bir dilde konuşuyordu.. Bir kaç dakika sonra bütün ağrılarım sızılarım geçmişti. Hatta revirdan çıkmıştım bile.
Şuan saatin kaç olduğunu dahi bilmiyordum. Kaç gündür uyuduğumu da bilmiyordum. Pencereden dışarı baktığım da akşamdı. Tahminime göre sadece 5-6 saattir uyuyordum. Hemen odama çıkmalıydım. Şuan doğu yakasındaydım çünkü revir dersliklerin üst katındaydı. Gece gece koca bir bahçeyi geçmem gerekecekti. Okul zaten yeterince ürkütücüydü. Bir de gece.. Düşünmek istemiyordum. Ama geçmem gerekti.
Ben aşağı zemin kata indiğimde hava iyice kararmış gece olmuştu. Dışarı çıktığımda çok şaşırdım. Çünkü dışarıda bir sürü kişi vardı. Bunların uyuması gerekmiyor muydu? Yoksa parti mi vardı? Ben bunları düşünürken bütün gözlerin bana çevrildiğini fark ettim. Ayy! Şimdi ayvayı yedim işte! Bunların gözlerinin hepsi kırmızıydı! En iyisi en kenardan hiç bir şey olmamış gibi yürümekti. Duvarın yanına geçip, kimseye bakmamaya çalışarak ilerledim. Yolun yarısına gelmiştim ki, tahmin ettiğim gibi biri yolumu kesti...
Arkadaşlar biliyorum neredeyse bir haftadır bölüm yayınlamıyorum. Bunun için sizden özür diliyorum. Zaten 3-4 günü sizin vereceğiniz oyları bekledim. 2-3 günde önemli işlerim vardı... Bunu telafi etmek için kendimce uzun olan bir bölüm yazdım. Okuduğun için teşekkürler :-)
Oy sınırı 5 e çıktı :-)
Kelime sayısı 308...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irklar Akademisi (Askıda)
FantasiaHer zaman her yerde elementler kullananlar,vampirler,periler,cadılar... Ve bir çok şeyin akademisini okudunuz. Peki ya bunların hepsi bir araya gelip aynı okulda okursa ne olur ?? Belinda büyülü dünyalardan habersiz, normal bir insan gibi yaşıyor...