Onu öldürmek yasak olmasaydı öldürürdüm-Çakal Loki Bakışı-.
28 dakika sonra...
Müdürler içeri girip hemen hafif yükseltilmiş olan platforma çıktılar. Çıktıkları yerde aynı zamanda düello yapacaktık.
"Irklar! Lütfen Spor Salonuna geliniz! Gelenler de sahnenin etrafında toplansın!" diyerek 3-4 defa tekrarladı. Bende o sırada platforma doğru yürüdüm. Merdivenin önünde durdum.
Müdürler herkesin toplandığına emin olduğunda bizi çağırdı. Derin nefes alıp merdivenleri çıktım. 4 tanecik şey zaten.
Platformun ortasına doğru ilerleyip Eliza'nın karşısına geçtim. Küçümseyici tavrımı takındım.
Kulağına doğru eğilip çok kısık bir sesle " İyi şanslar Darwin'in Sarışını. Çünkü şansa çok ihtiyacın olacak." Deyip geri çekildim.
Bana "Sen ciddi misin? Hadi ama bana napabilirsin ki?" bakışı attı. Bende ona " Hı hı göreceğim az sonra seni " bakışı attım da nasıl attım. Onu ben de bilemedim ki şimdi.
Müdürlerimizin işaretiyle birbirimize eğilerek selam verdik , daha sonra sırtımızı döndük ve 10 adım gittik sonra yine döndük.
Artık vampirle dövüşmedim demem.
Bana doğru Eliza yavaşça koşmaya başladı. Krdş sen vampirsin kendine gel. Bende elimde hortum oluşturdum ve ona fırlattım. Geriye doğru uçtu. Ama cidden uçtu. Bildiğimiz uçtu. Kuşlar gibi. Vik vik.
Hemen yerinden kalkıp bana dişlerini gösterdi. Uzun köpek dişleri vardı. Vampir o tabi olacak.
Bende mi dişlerimi göstersem acaba? Neyse. Bu saçma fikri hemen kafamdan attım.
Sıkıldım ya çok yavaş bu kız neyse kısa keselim. O bana doğru dişleriyle beraber yavaşça koşarken ben iki elimde şimşeği topladım. Ama garip bir şey oldu. Bu sefer şimşeği içimde hissettim. Sanki şimşek benmişim ya da şimşek benim içimde yaşıyormuş gibi...
İçimde ki bütün şimşeği Eliza ya doğru attım. Gözlerimi kapattım. Açtığımda yerde hareketsizce yatıyordu. Etrafıma bakındığımda herkes eğilmiş ve kafalarını elleriyle tutmuşlardı. Ben ne yapmıştım böyle ?
Yeni kitap yolda geliyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irklar Akademisi (Askıda)
FantasíaHer zaman her yerde elementler kullananlar,vampirler,periler,cadılar... Ve bir çok şeyin akademisini okudunuz. Peki ya bunların hepsi bir araya gelip aynı okulda okursa ne olur ?? Belinda büyülü dünyalardan habersiz, normal bir insan gibi yaşıyor...