Kapıdan içeri girdiğimizde çoğu kişi bahçedeydi. Bazıları bize bakıp,sonra arkadaşlarına dönüp bir şeyler fısıldıyordu. Ne dediklerini tahmin etmek o kadar da zor değildi. Bahçeye göz gezdirirken gözlerim istemsizce vampir çocuğa takıldı. Adını bile bilmiyordum fakat aramızdaki gerilim etraftakiler tarafından bile hissediliyordu.
&&&&&&
Annem, müdüreyle konuşmuş, onun yan odasında kalırken ben her zaman ki gibi odamızın ortasında Cassandra'nın iğneleyici bakışlarına maruz kalıyordum. Amy orda kendi kendine konuşuyor daha doğrusu elindeki tarakla neden saçlarını acıttığı konusunda tartışıyordu. Tek taraflı tartışma ne kadar verimli olursa artık... Ben de kanepeye yayılmış bir şekilde en sevdiğim film olan Harry POTTER'ı 100. kez izliyordum. Bir anda harry ' EXPALLİARMUS' burunsuz voldicikte ' AVADE KEDAVRA' diye bağırınca " ÖLDÜR ONU HERİ ÖLDÜR" diye tezahürat yapıyordum. Cassandra daha fazla dayanamayıp odayı terk etti. Banane canım!
Amy'le bir iş yapamayacağımı anlayınca bahçeye çıkıp yalnız kalmak istemiştim ki Vampir çocuk gene bana doğru geldiğini anlayınca yolumu değiştirip gidip bir banka oturdum. Bu sefer yine buraya doğru geldiğini anladığımda tam kalkıyordum ki iki el omzuma baskı yaptı ve oturmak zorunda kaldım. Kafamı yukarı kaldırdığımda yine onu gördüm. NASIL YA ? tabi onun vampir güçleri vardı ve benim jetonum köşeliydi. Ve jetonum şimdi düştü. "Merhaba güzel kız. Ben Darwin!" Dediği zaman suratına kusmak istedim ama yüzü çok güzeeldi. isteğimi geri aldım. Ya da almıyorum ya. Onun yüzü güzelse ve bana asılıyorsa gününü görürdü. Küçükken tekvando eğitimine gitmiştim. Şimdi bir de özel güçlerim vardı. Sanırım eski okuluma gidip sevmedğim insanları öldürücem. Ben niye şuan bunları düşünüyorum ? Peki niye bunu düşündüğümü düşünüyorum?
" Hey daldın gittin uzaklara iyi misin ?" diye sorunca fazla yakınıma geldiği için tam tokat atacaktım ki eliyle elimi tuttu. Ah o vampir güçleri olmasa da onu bir pataklasam. Ona öyle bir bakmışım ki çocuk elini ensesine atıp kaşıdı "Şey... Eğer rahatsız ettiysem üzgünüm.... Neyse ben gideyim... ehe ehe " Diyip gitti. O uzaklaşınca kahkahamı saldım dışarı... Tabi bu beklenmedik ve herkes benim asık yüzümü görmeye alışık oldukları için bana uzaylıymışım gibi baktılar. Amaan ! Banane canım ! Sanki kendileri çok normalde ! ...
331 Kelimelik bölümüyle yazarınız geri döndü!! Umarım sevmişsinizdir! OY vermeyi ve YORUM yapmayı unutmayın arkadaşlar ! En yakın zamanda yeniden görüşmek üzere ! Hoşçakalın !
Youtuber ler in konuşmasını WATTPADER lerin üzerinde uygulamak... BU arada kelimeyi ben buldum !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irklar Akademisi (Askıda)
FantasiHer zaman her yerde elementler kullananlar,vampirler,periler,cadılar... Ve bir çok şeyin akademisini okudunuz. Peki ya bunların hepsi bir araya gelip aynı okulda okursa ne olur ?? Belinda büyülü dünyalardan habersiz, normal bir insan gibi yaşıyor...