Derin bir nefes aldım , sesli bir şekilde bıraktım. Az önce canavar elini şıklatıp kapı kilidini kaldırmıştı. Ona görüşürüz diyerek kapının önünde durdum. Hazırdım.. Yapabilirdim.. Yüzüme şimdiden gayet ciddi bir şekilde şok ifadesi yerleştirdim. Kapıyı hemen açtım. Bütün vampirler bana baktı. Amacım da buydu zaten. Onlara deli bakışlarımı attıktan sonra koşarak uzaklaştım...
&&&&&&&&&
Sanırım kurtulmuştum artık. Odamın kapısının önünde idim. Ceplerimi yokladım. Off ! Tam zamanı mıydı acaba şimdi ! Kesin onlar uykusunun dokuz topunu atmıştır. Çalsam duymazlardı. Ya da ardı ardına basıp, kapıya hunharca vursam... Neden olmasın ? 1,2,3, başlaa! Bas,vur,bas,vur,bas,vur.... Kapıyı Cassandra açtı. Beni görünce şaşırdı ve sarıldı. Cassandra ve sarılmak... Çok ayrı şeylerdi. Ben ilk baş tepki vermesem de bende ona sarıldım. Ne var yani 6 saat boyunca görmediyseler.. " Tanrım.. Sana şükürler olsun. Tam 3 gündür uyuyordun. Artık öldüğünü düşünmeye başlamıştık... " Bence cenaze işlemlerini de başlatmalılardı . Şaka gibi ancak demek ki 3 gün boyunca uyumuştum. Bu süre zarfı Cassandra ' yı bile etkilemiş görünüyordu. Amy ne haldedir acaba.. Hemen içeri girdim. Gece olduğu için uyur sanmıştım ama evin ortasında, dağınık saçları sayesinde yeni kalktığı anlaşılan Amy duruyordu. " Kim geldi gecenin bu saatinde Cassandra " diye huysuzca söyleniyordu. Beni görünce kaşlarını çattı. Sonra gözlerini kıstı. Daha sonra çığlık atıp bana koşarak gelip sarıldı. Çok mutlu olmuştu. Ben zaten yaşadığım olayların şokunu atlatamamıştım. Amy " şimdi sen yorgunsundur. Zaten sabah tekrar eğitime gideceksin. Yat dinlen " dedi. Aslında uykum yoktu ama yinede onu dinleyip yumuşacık yatağıma kendimi attım...Sormayı unuttum :-) Yeni kapağımız nasıl olmuş ? Kendim yaptım. Lütfen fikirlerinizi belirtin. Benim için önemli :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irklar Akademisi (Askıda)
FantasiHer zaman her yerde elementler kullananlar,vampirler,periler,cadılar... Ve bir çok şeyin akademisini okudunuz. Peki ya bunların hepsi bir araya gelip aynı okulda okursa ne olur ?? Belinda büyülü dünyalardan habersiz, normal bir insan gibi yaşıyor...