Amy'nin çığlığı mı?!
Koşar adımlarla Amy nin yanına gittim. Pencere ye bakıp çığlık atıyordu. Ne olduğunu görmek için bende baktım. Cam da bir şey yoktu. Bizim odamızın penceresi okulun bahçesine dönüktü. Gözlerimi aşağıya doğru kaydırdım. Tanrım!
Yine o vampir gibi biri birini sürüklüyordu. " Amy toparlan! Aşağıya inelim" der demez kapıyı hızla açıp çarparak çıktık. Koşarak bahçeye iniyorduk.
Bahçeye indiğimizde vampirin yasak bölgeye doğru gittiğini gördüm. Amy i yönlendirdim. " DURSANA LANET ŞEY!" diye bağırıyordum ama vampir bizi takmıyordu.
Kapıyı açıp içeri girdi ve hızla kapattı. Bizde onun ardından girecekken Amy i durdurup onun müdüreye haber vermesi gerektiğini söyledim. Amy gittiğinde bende hemen içeri girdim.
"Yemek sayım giderek artıyor. Yanındaki cici kız nereye gitti bakalım?" dedi alay ederek. "Seninde dayak sayın artıyor onu ne yapıcaz?" Dedim gülerek. Bir vampire karşı çıkabilirdim. 3 tane element var sonuçta bende.
Yerdeki yatan kıza baktım. bir yerin de ısırık izi yoktu. Yani sadece bayılmıştı. Suratımı tekrardan vampire çevirip kendimi korumaya hazırlandım. Bakalım vampire karşı koyabilecek miyim ?
Bir anda hareket etti ve ben ne olduğunu anlamadan kendimi yatan kızın yanında yatarken buldum. Bu ne hızdı böyle ?
"Ben sana yemeğim arttı demiştim. Ben her zaman doğruyu söylerim küçük" Deyip bana sinsi sinsi güldü. "Şimdi ecelini hazırladın oğlum be !" Dedim. Yattığım yerde hafif doğrularak ona şimşek yolladım. Biraz olduğu yerde titredi fakat pek bir etkisi olmamıştı. O titrediği sırada kalkıp koşarak ondan uzağa gittim. " Eğer bana bir daha yaklaşırsan seni yakarım! Şimdi kızı da alıp çıkıp gidicem buradan! " Diye elimde ateşle bağırdım. Evimde izlediğim vampir filmlerine göre ateş atarsam yanarak ölürdü.
Kafasını hafifçe tamam anlamında salladı. Bende kibar canavarımın yanına elimde ateşle gittim. Umarım korkmazdı. "Hey! Kimse var mı? Ben geldim de!" Canavar bir anda önümde belirince irkildim. "Senden bir isteğim olacak. Umarım yaparsın. Ben şurda ki yatan kişiyle dışarı çıktığım zaman şu vampiri içeri kitleyebilir misin? Zaten yakında müdüre de gelir. Hava aydınlanıyor."
" Sen beni yeniden görmeye gelmişsin. Kimse bana bunu yapmamıştı. Onu buraya kitleyeceğim. Belki bir gün gerçekten isteyerek beni tekrardan ziyarete gelirsin." Dedi ama gözlerinde çok değişik parıltılar vardı ve kesinlikle bu canavar olduğu için değildi. Özlem mi desem, umut mu desem... "Elbette geleceğim" Dedim içten gülümseyerek. Bu canavarda beni çeken bir şeyler vardı ama hadi hayırlısı. Sanırım fazla Türk dizisi izliyorum...
Elimde ateşle kızın yanına gittim. Vampir, ben nereye gitsem ters tarafa gidiyordu. Korkutmayı seviyorum... Kızı telekineziyle kaldırıp götürmeye başladım. Vampire 'bir daha bize bulaşma' bakışı atıp, kapıyı açıp hızla çıktım. Peşimden de kız geliyordu. Ben tam çıktığımda bize doğru pijamayla koşan bir müdüre ve yanında gözleri telaştan açılmış Amy vardı.
Onlar vampiri hallederken bende kızı Revir e bıraktım.
&&&
Müdüre bize ödül vermek istemişti ama biz kabul etmedik. Çok iyi insanlarız ya biz... Israrlarımıza rağmen bizim resmimizi alıp panoya "YILIN ÖĞRENCİLERİ" yazısıyla iğneledi. Demek kaderimde bu okulda bile daha dersler başlamadan inek daması yemek varmış... Mesela Darwin'in eski sevgilisinden... Bu sefer elimde kalıcak! -psikopatça gülümseme-
______
608 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irklar Akademisi (Askıda)
FantasíaHer zaman her yerde elementler kullananlar,vampirler,periler,cadılar... Ve bir çok şeyin akademisini okudunuz. Peki ya bunların hepsi bir araya gelip aynı okulda okursa ne olur ?? Belinda büyülü dünyalardan habersiz, normal bir insan gibi yaşıyor...