Uzaklaştırma :-(

3.9K 304 20
                                    

  Kızı kaldırıp revire götürdüler. Beni de müdürün odasına yolladılar. Şuan müdürün odasına doğru ilerliyordum. Bu haksızlıktı ! O zaman benle aynı güçte olan birini bulsalarmış ! Doğru ya.. Benden başka yok.. Bence ben burada etrafımdakilere ve kendime zarar veriyorum.. Buradan ayrılmalıyım.. Ama evimde artık güvenli değil. O Christian denen manyak her yerde bizi arıyor. Yani her türlü burada kalıyorum. 

Bir kaç koridor daha döndükten sonra müdürün odasının kapısının önünde durdum. Hımm... Acaba psikoloji gücü sayesinde kapıyı açabilir miyim? Neyse ! Bunu denerken bir de kapı kırılırsa ceza almayacaksam bile alırdım. Kapıyı iki kere tıkladım. Sonra içeri yavaşça ve istemeyerek girdim.

Müdür koltukta oturmuş , bana zihnimi okumak istercesine bakıyordu. Uzun süre sessiz kalınca ben de küçük çaplı bir patlama yaşadım tabi. " Müdüre Anderson , lütfen artık cezamı söyleyin de gideyim ! " dedim hafif yüksek ama sitem belirten tınımla. Müdüre iç çektikten sonra bana bakıp " Üzgünüm Bayan Baker ( belinda'nın soyadı ). Okulumuz da bu tür olaylar sık yaşanmamaktadır. Yaşandığı zaman da velilerin kızgınlığı yüzünden öğrencilerimizi uzaklaştırmak zorunda kalabiliyoruz. Caty'nin ailesi eğer sana karşı şikayette bulunursa seni malesef 1 haftalığına eve göndermek zorunda kalacağız " dedi . Ben de doğal olarak itiraz ettim ama haklıydı.. Yapacak bir şey kalkmamıştı.. Teşekkür ederek odadan çıktım. Şimdilik bunları unutup temiz hava alsam çok iyi olacaktı. Bahçeye doğru yol aldım...

İlham perilerim kaçtı.. Şimdi eminim bu kadar kısa bölüme nasıl ilham arıyor bu yazar diyorsunuzdur. Haklısınız. O yüzden bir şey demeyeceğim ama yeni kapak hakkında yorumlarınızı unutmayın :-) 

Vote sınırı : 5 

Yorum sınırı : 5

Irklar Akademisi (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin