Yavaş ve sakin adımlarla annemin yanına ilerledik. Bir insan neden gerceklerden korkar ki? Korkuyormus demek ki. Annem anlatacaktı şimdi herşeyi. Eninde sonunda zaten bu zaman gelmeyecek miydi? Gelecekti... Kaçış yoktu. Yok.
Karşı koltuğa oturduk. Tam bir şey demek için ağzımı açmıştım ki , Annem beni eliyle durdurdu. " Üzgünüm Belindacim ama siz sormadan da bazı şeyleri anlatabilirim. Anlattıklarım dan sonra hala bir sorunuz varsa sorabilirsiniz." Tanrım. Zorunda mıyım? Neden herşeyde anne tribi yemek zorundayim ki. Konuşmasına devam etti. " Belinda biliyorum babanla alakali gerçekleri sakladigim için bana kızgın ve kırgınsın. Baban güçlü bir element kullanıcısıydı. Küçüklüğünden beri kendini geliştirmiştı. Bir gün kaçırıldı. Tabi sen küçük olduğun için hatirlamiyorsun. Baban ara sıra yanında gözle görülür şeyler yapardı. Dael ' le hep oynardın. En yakın arkadaşındı senin. Babana bunu yapanları bulup en uygun ve en kısa zamanda öldürmeye yemin ettik. Daha sonra seni bir psikoloji element kullanıcısına götürüp elementlerle alakali ve Dael le arkadaşlığını ve oyunlarını unutturduk." Dael'e daha iyi odaklanarak" Eminim Belinda yı orda bulduğunda ve buraya getirirken seni tanimadığında ne kadar da üzülmüşsündür." Annem bunları söylerken beynime görüntüler akın ediyordu. Yere çökmüş ağlayan, küçük bir oğlan çocuğu ile kikirdayarak kovalamaca oynayan, babasının kucağına oturmuş televizyon izlerken şu isteyip babası yanındaki bardağa su dolduran küçük bir kız... Hatırlıyordu. Küçük minik kimine göre değersiz ona göre dünyayı ona verseler vazgeçmeyeceği hatıralar...
Ani bir hızla koltuktan kalkarak dolan gözlerimle kendimi odama attım. İkisi de ateş gucuydu. Yakmadan acamazdilar çünkü kilitlemiştim. Dolan gozlerimdeki yaşlari serbest bıraktım. Benimle oyun oynayan, derdime derman olan babamı özlemiştim. Ama aglasam da dünyayı yaksamda geri gelmezdi. Peki ya Christian ı yaksam. Ya da içindeki babamın gücünü calsam. Onu mezarda ki babama gondersem. Geri gelmezdi ama yine de içim rahat olurdu.
Dael kapıya dayanıp " Aç kapıyı ! Eğer acmazsan yakarim!" diye bağırıyordu. Bu akıllı arkadaş kapıyı yakcam diye evi de yakardı. En mantiklisi açmaktı. O yüzden ben de gidip kapı anahtarını havayla ittirip hiç yerimden kalkmadan kapıyı açtım. " Sana kapıyı kilitlendiğin için sinirliyim ama sana süper bir haberim var. Yarın akademiye gidiyoruz. Müdüre hanım cezanı geri çekmiş!" Peki ya Annem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irklar Akademisi (Askıda)
FantasíaHer zaman her yerde elementler kullananlar,vampirler,periler,cadılar... Ve bir çok şeyin akademisini okudunuz. Peki ya bunların hepsi bir araya gelip aynı okulda okursa ne olur ?? Belinda büyülü dünyalardan habersiz, normal bir insan gibi yaşıyor...