7.kısım
❄️
"Güneş tam açıdan doğmazsa," dedi, "kimse kimseye şiir yazmazsa,"
duraksadı kadın.Pencereden gelen gün ışığına kaldırdığı elinin parmaklarını oynattı. Güneş parmakları arsında bir top gibi dolaşıyordu şimdi.
"bir gün kalplerimiz kızıp atmazsa olur muydu?"
Son lafınıda aheste aheste söyleyerek kafasını Nehla'ya çevirdi. Yaptığı eylemler yavaştı. Elini indirdi kucağına.
Nehla sıranın ona geldiğini anlamıştı. Nehla'da karşısındaki kadının naifliğinde olmalıydı ona karşı. Kelime oyununu seviyordu demek ki. Hem ilginçti yaklaşımı, belki çok ilgi çekicide.
"Güneş doğmamayı seçebilir mi?" dedi.
Samimiydi nu soruda Nehla.
Kadın bakışlarını kaldırıp, gözlerine baktı dikkatle. Onunla aynı dili konuşmaya çalışan bir doktor muydu sadece bu kız, ya da cidden soruyor muydu?
"seçemez," dedi. "ya sizce?"
Onu mu deniyordu?
Nehla gülümsedi. "Asıl soru seçmek ister mi? Ona bu şansı tanısan asırlardır yaptığı doğma ve batma eylemi terk eder miydi?"
Kadın biraz şaşırmıştı. Karşısındaki genç kadın belki toy denilebilecek kadarda gençti. Gülerek bedenini bu genç kıza çevirirken güvenmişti ona. Gönül rahatlığıyla saati dolana kadar anlatacaktı ütopik hayallerini ona.
Kendi fifkirlerinden ürken biri olmanın yükünü onunla paylaşacaktı.
°°°
'kader sebebiyle gerçekleşen mana.'Yavuz Selim iki parmağı arasında tuttuğu lamborghini model kırmızı oyuncak arabaya hız verdikçe, Ahsen arazi aracının gazına yüklendi.
Çocuk, dudaklarından motor sesi çıkartmaya başlamış oyuna kaptırmıştı kendini. Yaptığı dudak hareketinden dolayı tükürükleri etrafa saçılsada fark etmiyordu bunu.
"vınn vınn... "
Ahsen vitesi ileri atıp, gaza ve debriyaja aynı anda basarak arabayı sola doğru kırdı.
Arazi aracınım hızı, tekerleği çığlık attırarak tozu dumana katıyor, şimdi o uçurum kenarından asılı kalmalarına sebep oluyordu. Uçurumda asılı kalan sağ ön ve arka tekerlekler hala dönüyorken Yavuz Selim oyuncak arabayı sehpadan sertçe yere düşürdü.
Nehla irkilerek ona doğru döndüğünde gözleri hemen yerdeki oyuncak arabaya aldı odağına. Yerdeki araç ters dönmüş, tekerleri hala dönüyordu yerde.
İçi sıkıldı birden.
Gözlerini uzun bir süre arabaya dikti farkında olmadan. Ama Nazenin'in onun koluna dokunmasıyla yine sohbete dahil oldu.
Naz gülerek bir şeylerden bahsederken, kadının kalbi hala hızlıydı.
📍Uçurum kenarı.
Dağ.📍Oyuncak araba gibi hareket eden arazı aracı son surat gitmeye devam ediyordu. Arazi aracını takip eden kasalı araç arada ona yetişir gibi oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENVERENİM
General Fiction"Gerçek olacak olan, sahte başlangıçlar birbirini kovaladı." Memleket meseleleri çığrından çıkmıştı. Uzun zaman önce, türlü askeri görev ve hizmetlerin yapılması amacıyla küçük birliklerden, belli bir kuruluşa bağlı kalmadan geçici olarak oluşturula...