BİRİ VARMIŞ BİRİ YOKMUŞ.

13 1 0
                                    

12.kısım

🌃

Aptalın biri cehennem sırtına çıkmış.   Aşk bunu alkışlamış ve kulaktan kulağa yayılmış. Aşık olanlar cehennem ateşinde yanacakmış.

🌃

Sesler, evdeki herkesin dikkatini dağıttı.

Yavuz elindeki boya kalemini bırakıp seslerin geldiği salonun girişine doğru baktı.

Nazenin ağzındaki elmayı daha yavaş çiğnedi istemeden.

Nehla eğildiği raftan kalkmıştı. Yine ne oluyordu?

"yaaa yine mi ya?" diye serzenişte bulundu Nazenin. Uzattığı ayaklarını indirdi sehpadan. Ayağı Selim'in elinden bıraktığı kalemini yere doğru yuvarlamıştı.

Selçuk, bahçeden girdi eve. Ellerini birbirine sürttü, "üff," dedi, "çok soğuk!" sürgülü camı yavaşça kapattı.

Nazenin ayağa kalkmaya çalıştı.

"Ne oldu?" dedi karısına adımlayan adam. Omzunu tutmuştu.

"Selçuk dolaşmaya çıkmak istiyorum." dedi kadın.

Selçuk tekrardan evde yankı bulan sesle gözlerini devirdi. Naz'ın neden gitmek istediği belliydi.

Selçuk karısının elini tutup ona yardım etti. "Nehla!" diye seslendi bunu yaparken.

Nehla eşarbın uçlarını önüne alıp salona adımladı.

"Oğlum git montunu giy hadi." dedi adam. Nehla odaya girmişti. " nereye gidiyorlardı? Kadın kaşlarını çattı.

" bir şey mi oldu abi?" dedi tereddütle.

Selçuk oturma odasının kapısında dikilen kadına kısaca bakıp karısını tuttu belinden.

" biz dolaşmaya çıkacağız gelmek ister misin?" dedi.

"Bu soğukta mı?" dedi kadın şaşkın bir ses tonuyla. Aniden ne olmuştu şimdi?

Naz güldü. "seninki işe koyuldu yine, tüm gün cinleri tepesinde gezecektir. Onunla uğraşamayız gidelim." dedi. Alayla karışık bıkkın tavrı birden garip durmuştu onda.

Nehla onların hazırlığını izlerken anlam veremedi.

"Bu seslerin bununka alakası nedir? Odayı yeniden mi inşa edecek."

Güldüler.

Selçuk montunu giyip, "E hadi," dedi gidelim."

Nehla, "abi ben kalsam," dedi.

Cümlesini es geçtiklerinide es geçmiyordu. Cidden inşa mı edecekti?

Selçuk ona baktı bir süre. Ahsen ile yalnız kalması iyi olmazdı.

"hadi Nehla bekleriz biz üzerini değiştirde gel."dedi.

Nehla istemesede sorgulayamadı.

Üst kata çıkmak için  yanlarından ayrıldı.

Bu adam ne yapıyordu ki millet kaçıyordu evden. Gerçekten bir iki seans yazacaktı ona, beleş. Üst kata yaklaştıkça çıkan takur tukur sesler kulağını tırmalıyordu kadının. Eşarbını çıkardı başından. Saç dipleri ağrıyordu, elini tokasına atıp açtı saçını.

"Deli herif," diye fısıldadı.

Odanın kapısına adımlıyordu, tamamen kapıya varınca burnuna dolan ağır deterjan kokularıyla duraksadı. Kaşlarını çatıp elini burbunun ucuna sürttü.

SENVERENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin