Medyada ki video hikayenin tanıtım videosudur. Oluşturduğum 'Kaos' dünyasını daha iyi anlayabilmeniz için izlemenizi şiddetle öneririm...
(Jennie ve Sehun shiplemiyorum. Yalnızca karakter tiplemesi olarak kulandım.)
Oh Sehun kameranın ve genç kadının karşısında otururken, kadının sorusunu cevaplamak için nefes aldı.
Bir an bu eski hapishanenin duvarlarında gözlerini gezdirdi. Odada yalnızca o ve görevli vardı. Sonra gözleri ona ilgisinin olduğunu anladığı görevli kadında durdurdu. Yaka kartına baktı: Moon Dah Ria .
Çok konuşan birisi olmadığı için cümlesini uzunca toparladı ve Dah Ria'ya -arkadaşlarının ona değişiyle Dahlia- özlediği sesini bahşetti.
"15 yaşında hapis cezası almış benim için hayatın anlamı ne olabilir ki?
Zor bir soru.
Sanırım hayatın anlamı mutluluk olmalı.
Üvey babamın beni , uzatma kabloları, askılar , tahta parçaları gibi malzemelerle dövdüğünü hatırlarım.
Bana derdi ki:"Bu beni daha çok acıtıyor."
"Bunu sadece seni sevdiğim için yaptım."Bana sevginin ne olduğu hakkında hatalı mesajı vermişti.
Bu yüzden uzun yıllar boyunca sevginin incitici olduğunu düşündüm .
Ve sevdiğim herkesi incittim.
Acı verdiğim ölçüde sevgiye değer biçtim." Yutkundu ve soğukkanlı olmaya çalışan ama hiç beceremeyen kadından gözlerini kameraya çevirdi.
"Ve sevgiden yoksun bir ortam olan ceza evine geldiğimde , onun gerçekte ne olduğunu ve olmadığını anlamaya başladım." Yine duraksadı genç adam yeniden bulunduğu odaya baktı. Parmaklıklı küçük pencerelerine , küflü duvarlarına.
"Ve... Biriyle tanıştım. O sevginin esasını anlamamı sağladı. Geçmişimi gördü koşullarımı bir insanın işleyebileceği en kötü cinayet türü olan bir kadın ve evladının katledilmesi ve ömür boyu cezaevinde kalacağım gerçeğini." Kadın şaşkınlıkla adama baktı. 8 yıldır hapishaneden çıkmadığını biliyordu. 'Nasıl tanışmıştı?'
Onun adı Baekhyundu. Öldürdüğüm Baek-beom ve Ji Hyeon'un, kardeşi ve oğlu."
Dahlia bu kez daha şaşkındı , bunları anlatırken ses tonu titriyordu Sehun'un.
"Bana sevgi hakkında en büyük dersi vermişti. Normalde benden nefret etmeliydi ... Ama etmedi." Adamın sesi titrese de gözleri zifiri karanlığa, büyük bir ıssızlığa bürünmüştü. Kadın bu adamı daha çok merak etti, daha çok öğrenmek istedi. Ama o bir mahkumdu, arkadaşlarının da dediği gibi. Ona olan ilgisini bırakmalıydı yakın arkadaşına göre. Bu o kadar kolay mıydı ki? Hele ilk defa hayatını öğrendiğinde.
"Çıktığımız yolculukta, zamanla bana sevgiyi verdi....
Bana ne olduğunu öğretti." Gözlerini az önce gardiyanlardan kaçırdığı anahtar sayesinde açtığı kelepçelerine kaydırdı.Artık soru sırası Dahlia'daydı.
"Sekiz yıldır hapishaneden çıkmadığını duydum. Nasıl onunla yolculuğa çıktın?"
Sehun , genç kadına dikkatle baktı.
"CCTV'ler ile." Dedi karanlık ve ıssız gözleri ile ona bakarken.
"N-nasıl?" Dedi Dahlia. Korkmuştu adamın bakışlarından ama daha çok içinde ki berbat his yüzünden endişeleniyordu.
"Bana 'Kaçmak istiyorsan CCTV'leri bul' demişti." İşte şimdi Dahlia iliklerine kadar korkmuştu.
Kaçmak mı?
Sonra tüm hapishanede yankılanan siren ve birbirine karışan insan sesleri kadına kargaşanın haberini verdi.
-CCTV TANITIM SONU-
(CCTV: günlük hayatı kontrol altında tutmak için kullanılan kameralardır. Örneğin sokak kameraları veya binalara konulan kameralar.)
Yumyusoo'dan sevgiler ile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CCTV | Sehun
FanfictionGözlerini az önce gardiyanlardan kaçırdığı anahtar sayesinde açtığı kelepçelerine kaydırdı Oh Sehun. Artık soru sırası Dahlia'daydı. "Sekiz yıldır hapishaneden çıkmadığını duydum. Nasıl onunla yolculuğa çıktın?" Sehun , genç kadına dikkatle baktı...