3

710 65 105
                                    

Got7 sevenler medyaya bayılırlar. (Fanmade trailer, ayrıntılar Youtube açıklama kısmında.)

Dahlia, korku ile Sehun'un kollarının arasında kasıldı. Erkeğin vücuduna inen darbeyi sanki kendinde hissediyordu.

Şuan endişelenmesi gereken daha büyük sorunları vardı aslında.

Birbirine giren gardiyan ve mahkumlar; kime ne olduğunu umursamadan üstünlüğü ele geçirmeye çalışıyorlardı. En kötüsü üstünlük mahkumların elindeydi.

Dahlia yalnızca bir anlık; Sehuna sarılmışken gözlerini tüm kargaşaya yummuş ve erkeğin soluk alış veriş sesi dışında tüm çığlıklara kapatmıştı duyma yetisini. Şuan yalnızca Sehun'u hissediyordu; ilk gördüğü anda hissettiği duygudan çok daha yoğun olmasının yanı sıra, kontrolü eline alamıyordu Dahlia. Sanki şuan Sehun onun tüm duygularını ; bilerek ve isteyerek yönlendiriyor gibi ona çekiliyordu kadın.

Sonra Sehun kelepçeli kollarını havaya kaldırarak genç kadından çekti.

Dahlia bir anda yumduğu gözlerini açtı ve karşı karşıya kaldığı kaos ortamında gözleri ile arkadaşını aradı.

"Hyojin." Dedi nefes vererek. Ne ara kadının gözleri dolmuştu bilmiyordu ama gözlerinin gezindiği hiçbir yerde yoktu arkadaşı.

Sonra Sehun kendilerine yaklaşan bir mahkumu gördü. Mimikleri hiç iyi olmayan bir mahkum.

"Moon Dah Ria." Dedi Sehun arkasında duran kadına dönerek.

"Kelepçeleri aç." Sonra kulaklarına dolan  emirle masaya uzandı Dahlia.

Titreyen elleri kelepçeyi zorca açmıştı ki , ne ara geldiğini farketmediği bir adama gelişi güzel bir tekme savurdu Sehun.

Oysa diğer herkesin aksine zararsız görünüyordu.

Ellerini ağzına siper etmiş şaşkınca yerde kıvranan adama bakarken Dahlia, büyük eller kolunu kavradı ve istemeden ayakları Sehun'un istediği yöne koşmaya başladı.

Dahlia nereye gittiğini bilmiyordu, tek yapabildiği etrafına hızlı; arayış dolu bakışlar atmaktı.

Buraya geldiğinde bu kadar çok insan var mıydı emin değildi. Tek bildiği şuan herkesin önüne kimin geldiğini umursamadan yumruğunu savurduğuydu.

Dahlia bir anlık gördüğü Hyojin ile duraksadı, kolunu aniden Sehun'dan kurtardı.

Sehun , Dahlia'nın bu hareketiyle duraksayıp sinirle arkasına döndü.

Kadının nefes alışverişleri bu kargaşada bile seçiliyordu.

"Ölmek mi istiyorsun?" Dedi Sehun öylece ortalıkta duran kadına.

"Hyojin." Diyerek bir yere zar zor sığınmış ağlayan kadını gösterdi.

Sehun oraya bakana kadar Dahlia arkadaşına yürümek için bir hamle yaptı.

Sehun bu sırada yeniden kadını kolundan kavradı ve kendine gelmesi için sarstı.

"Oraya gidemezsin! Gittiğin an ellerine alırlar seni görmüyor musun? Neden bu gardiyanlar silah kullanmıyorlar? Sizleri ellerinde tutuyorlar çünkü!"

"Arkadaşımı orada bırakamam!" Diye , gürültüye karşın bağırdı Dahlia.

Ellerini saçlarına sıkıntılıca geçirdi ve yeniden kargaşaya yürüyen kadına baktı.

Bir süre kadını öylece arkasından izledi Sehun.

'Banane.' dedi içinden. 'Ben elimden geleni yaptım.'

CCTV | SehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin