Medya: Baekhyun
Müzik: Exo - What U Do'Geri geleceğim.'
Sehun da tüm mahkumlar gibi ceza almış, biraz bile ışık girmeyen soğuk zeminde uzanırken düşünüyordu.
O kadın 'Geri geleceğim.' mi demişti?
Elleri kafasının altında , zifiri karanlığa dalıyordu gözleri. Dışarıda hava soğuk olmalıydı ama bu zeminden daha sıcak olduğuna emindi Sehun. Çünkü henüz ekim ayındalardı değil mi?
Yağmur yağmıyordu. Yağsa ince tabela haline getirilmiş demirin gerildiği duvar çıkıntısına inen yağmur damlalarının sesini duyardı.
Uzun süredir bir kez bile hissetmediği o ince yağmur damlalarının hasretini duydu Sehun.
Yavaş yavaş saçlarına, kıyafetlerine düşmesi ve rahatlatıcı etkisini anımsamaya çalıştı. Zaten hiçbir şey göremese de gözlerini kapattı ,yalnızca yağmur damlalarını düşünmek istedi. Ama istemediği halde yine o kadının görüntüsü canlanmıştı zihninde.
Sonra yeniden o soru: 'Geri geleceğim.'?
Bir anda doğruldu Sehun, sinirle bir yumruk savurdu. Ama elinin duvara gelmesini beklemiyordu. Öbür eli ile sızlamaya başlayan elini tuttu, sıkıca.
Boylu boyuna uzandığında erkeğin bacaklarını biraz bükmesi gerekecek kadar dardı bu hücre. Hala alışamamıştı bu darlığa. Belki normal hücresi de geniş değildi ama burası bir insanın nefes alabileceği bir yer değildi. En azından orada güneş ışığı sığınıyordu yatağının başucuna. Ufak da olsa maviye yada griye boyanmış gökyüzü görünüyordu, parmaklıklar ardından. Bazen şehir ışıklarına inat parlıyordu ay ve yıldızlar.
Yine dağılmış düşüncelerini bir anda Dah Ria'ya yoğunlaştırdı Sehun. Acaba şuan ne yapıyordu? Gerçekten geri gelecek miydi? Peki neden gelecekti?
Bir türlü sonu gelmeyen sorularıyla başbaşa olmadığını farketti Sehun. Şimdi küçük damlalar ;hızlı hızlı o tenekeye iniyordu. Sırtını soğuk zemine yasladığında biraz irkildi ama geri çekilmedi.
"Moon Dah Ria..." Dedi "Sen kimsin?"
~~~
"Dah Ria!" Kendi adının arkasından seslenilmesiyle durdu ve yönünü sesin sahibine döndürdü.
Gördüğü yüz ile sıcak bir gülümseme yerleştirdi suratına.
"Islanmışsın." Dedi Dahlia, erkek yanına adım adım ulaşırken.
"Evet birden başladı yağmur." Dedi Baekhyun.
Dahlia erkeğin gözlerinde ki soru işaretlerini gördü. Yüzünde bir endişe olduğu her halinden belliydi ve Dahlia'ya sormak istediği bir şeyler olduğu da.
"Bir sorun mu var?" Dedi Dahlia, merakını gizleyemeden.
"Ah.." ellerini ıslak saçına götürdü ve kararsızlıkla gözlerini kaçırdı "...aslında seni merak ettim."
Dahlia bu hareketine anlam verememişti Baekhyun'un. Evet iyi bir insan olduğu her halinden belliydi ama öte yandan koruduğu gizemlilik ve sıcak gülümsemesinin ardında gizlediği o soğukluk her an kadına kendini hissettirirken bugün bakışlarının altında farklı bir neden yatıyor gibiydi.
"Sanırım Gidang olayını duydun." Dedi Dahlia hala yağmur altında öylece dikilirken. Baekhyun tam bu cümlenin ardından rahatlamış bakışlarını kadına çevirdi.
"Evet, büyük kargaşa içinde kalmışsın." Dedi "İyi misin?"
Dahlia yüzüne her zamanki tebessümünü yerleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CCTV | Sehun
FanfictionGözlerini az önce gardiyanlardan kaçırdığı anahtar sayesinde açtığı kelepçelerine kaydırdı Oh Sehun. Artık soru sırası Dahlia'daydı. "Sekiz yıldır hapishaneden çıkmadığını duydum. Nasıl onunla yolculuğa çıktın?" Sehun , genç kadına dikkatle baktı...