1

1.2K 88 157
                                    

Müzik: Kaleo-  Save Yourself

Kafa karışıklığı olmaması adına açıklama yapıyorum. Bu bölüm tanıtımın devamı değildir. Sehun'un hapishane günlerine geri döndük , iyi okumalar.

Oh Sehun küçük pencereden sızan ışığa karşın gözlerini daha çok sıktı. Biraz daha uyumak istedi; rahatsız hapishane yatağında. Saatin kaç olduğunu bilmiyordu ama artık alışkanlık haline gelen uyanma saati olduğunu düşündü. Sahın yedisine henüz gelmemiş veya biraz geçiyordur dedi içinden.

Sıkıca yumduğu gözleri biraz gevşedi, uykunun tatlı kollarına yeniden atlamak üzereydi ki , hücresinin demir parmaklıklarına inen sert darbelerin o metalik ; tiz sesi , şekerlemenin pençelerinden çekti genç adamı.

Anlık şok ile yerinden fırlayan Sehun , dağınık saçlarına parmaklarını geçirdi ve oturur pozisyona geldi, iki katlı yatağın üst kısmında.

Hücre kapısı açıldı , gardiyanlar bir adamın kelepçlerini çıkarıp , kaba hareketler ile bir kaç eşya bıraktılar ellerine.

Sehun onları izlerken şaşırmıştı. Hücresine biri gelmişti, 8 yıldır ilk defa.

Gardiyanlar kabalıklarından ödün vermeden Sehun'a döndüler.

"Hey! Dilsiz çocuk... Bugün sosyal hizmetlerden gelecekler biliyorsun değil mi?"

'Evet' anlamında kafasını salladıktan sonra , kapıyı defalarca kilitleyen gardiyan yerine, tam karşısında; hücresinin bulunduğu koridorun duvarına yerleştirilmiş CCTV'ye kısa ama anlamlı sayılabilecek bir bakış attı.

Bu onun için, küçük eski lavobada yüzünü yıkamak gibi ya da her gün defterine günün tarihini yazmak gibi hatta uyanmak gibi rutin bir hal almıştı.

Konuşmayı sevmeyen hatta zorunlulukta kalmadıkça konuşmazdı burada. O yüzden gardiyanlar ona 'Dilsiz Çocuk' lakabını yakıştırmışlardı.

Bu konuda haksız oldukları söylenmezdi. Neredeyse burada büyümüş bu çocuğun; sesini duyan insanların sayısı, bir elin parmağını geçmezdi.

'Tamam' , 'Evet' gibi kelimeler yerine beden dilini kullanırdı, belirli işlemler için numarası sorulduğunda yok denecek kadar az tonda konuşurdu.

Bazen dünyanın en güvenlikli ve en berbat 3. hapishanesi olan bu yeri , 'Gidang' hapishanesini biraz olsun insancıl bir hale getirmek için sosyal hizmetlerden gelen öğrenci ve öğretmenlerin onunla konuşma çabasını cevap vermeden atlatırdı.

Zaten kimsenin konuşmak için çok çabaladığı söylenemezdi.

Kim bir katil ile konuşmak isterdi ki?

Hapishaneye girdikleri andan itibaren , diken üstünde yürüyen, mesailerinin bitmesi ve bir olay çıkmadan eve dönmek için dua eden görevliler mi?

Hayır. Kimse bir katili sevmezdi.

Sehun düşüncelerini bir kenara bıraktı ve kendisinden biraz kısa ama güzel fizikli yeni hücre arkadaşına baktı.

Adamın, hücrenin solukluğuna ve karanlığına rağmen gözleri parlıyordu. Adam kendisine bakıldığını anladığında beceriksizce saçlarını düzeltti ; hala yataktan ayakları sarkan Sehun'a döndü. Kocaman bir gülümseme sunarken gence, elini uzattı.

"Merhaba, ben Kim Jong Dae."

Sehun bir an afallasa da , kısa sürede kendini toparlayarak ; çekingen belirsiz hareketlerle elini sıktı adamın.

Yüzünde ki şaşkın ifade geçmemişti henüz.

Adamın böylesine güler yüzlü olması normal miydi ki?

CCTV | SehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin