18

424 58 97
                                    

Medya:Uzaylılar
Müzik:Exo - Boomerang

Sehun kot pantolon ve gri bol bir sweatshirt giydiğinde oda kapısı tıklanmıştı.

"Gelebilir miyim?" Bu ince ve nazik ses Dahlia'nındı.

"Tabi. Gel." Sehun ellerini siyah saçlarından geçirip, toplanmış yatağın üzerine oturdu.

İçeriye yavaşça adımlayıp , kapıyı sakince kapattı. Konuşma fırsatı bulduğuna seviniyordu içten içe.

"Herkes gitti mi?" Dahlia bilgisayar masasının önündeki sandalyeyi Sehun'a döndürüp oturduğunda erkeğin sorusunu cevapladı.

"Hayır. Şu uzun boylu iki tane erkek vardı ya." Dahlia elini çenesine koyup adlarını hatırlamaya çalıştı.

"Jongin? Chanyeol?" Sehun, Kris'in gittiğini düşünerek ikisine şans vermişti.

"Evet, evet. Chanyeol , Jongin ve Kyungsoo içeride."

Anladığını belirterek kafasını aşağı yukarı salladı Sehun.

"Ne yapacaksınız? Yani bundan sonra."

"Aslında ben de sana onu soracaktım." Elini ensesine götürdü ve mahçup bir şekilde yere indirdi bakışlarını.
"Kısa bir süre için kimliğimi istemeyecekleri bir iş biliyor musun?"

Elini çenesine koydu Dahlia ve gözlerini kısarak düşünmeye başladı.

"Bilmiyorum ,bugün okula gitmem gerekiyor okuldan sonra bakabiliriz birlikte.Ama bu sorun olmaz mı?"

"Ne?"

"Dışarıda dolanmanız sürekli. Sizi arıyor olabilirler."

"Aslında bunu anlamamız gerekiyor. O yüzden bugün seninle gelsek olur mu?"

"Gelsek?"

"Çünkü bizi yasal yoldan öldüremedikleri için yangın oyununu yapmışlar ve bence yasal yoldan arayamıyorlar. Bu sadece bazı nedenlerden düşündüğüm bir teori ve denememiz gerekiyor. Üniversite kalabalık olmalı orada bize yasal olmayan bir şey yapabileceklerini sanmıyorum. Bir de Chanyeol ve Kris'in hiç aranmamış olması beni rahatlatıyor doğrusu."

"Gelsek?" Dahlia, Sehun'un yaptığı açıklamayı es geçti ve yine sorusunu sordu.

"İşte Kyungsoo, Jongin , ben; belki Chanyeol."

Kadın kafasını anladığını belirterek sallasa da modu biraz düşmüştü. Belki Sehun'la yalnız kalabilmeyi istemişti bir günlük için.

"Bugün Dahlia ile iş bakacağız gelmek isteyen var mı?"

"Biz birazdan kafeye gidecektik." Chanyeol bahanesini sunarak reddetmişti. Hemen ardından devam etti.

"Kafede çalışıyorum da , Jongin ve Soo da benimle gelecekti."

"Pekala. Bizim kimlik işini unutma Chanyeol."

"İşiniz bittiğinde sizde gelin isterseniz."

Sehun onay istercesine Dahlia'ya baktığında , kadın bir an için kendilerini sevgili gibi hissetmekten alıkoyamamıştı.

~~~
"Burası bizim fakülte işte." Dahlia eli ile büyük yeşil bahçeye sahip olan bir kaç katlı geniş binayı göstermişti.

Sehun şöyle bir bakıp gülümseyerek Dahlia'ya döndü.

"Güzelmiş. Derse mi gireceksin ?" Böyle gülümseyerek baktığında kalbinin hızlandığını hissediyor , sesi kulaklarına ulaştığı anda tüm gücü çekiliyor , iliklerine kadar uyuştuğu için aykta durmakta zorlanıyordu kadın.

CCTV | SehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin