7

521 63 167
                                    

Medya: Sehun
Müzik: Exo - Forever

Dahlia , Hyojin'e rahatlaması için yatıştırıcı cümleler sarfediyordu. Hyojin hapishaneye son geldiğinde çıkan olay yüzünden korktuğunu hissediyordu ama Dahlia buraya gelmek için yeniden gönüllü olduğunda onu yalnız bırakamayacağı için peşinden gelmişti.

(Hyojin, Blackpink Rosé bkz)

Dahlia hapishaneye döneceğinden emindi. Çünkü buraya gelmek için tek gönüllü olan kendisiydi, bir gönüllüyü geri çeviremezlerdi.

Hayat böyle tuhaftı işte. İçeride ki yüzlerce kişi çıkmayı hayal ederken , dışarıda ki bir kişi içeri girmek için iki ay, koskoca iki ay boyunca hayal kurmuştu. Belki bir iki saniye görmek içindi tüm bu çaba ama Dahlia yine de bir kaç saati burada geçirebilirdi.

O bir saniye , tüm bir gününü telafi ederdi. Çünkü Dahlia söz vermişti değil mi?

Dahlia, Hyojin ve bir çok gönüllü -aslında zorunlu kılınan bir gönüllülük- yarım yamalak düzeltilmiş beyaz salona girdiler.

Küçük odalardan bir kaçının kapısı olmadığını farketti Dahlia. O kargaşada olmuş olmalı diye düşündü genç kadın.

Kendileri için ayrılmış dosyalara doğru yol aldılar. Kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu , içinden Sehun'un olması için dua ediyordu. Yeniden Sehun için danışmanlık yapmak istiyordu.

Elini henüz yanına vardığı dosyaya uzattı Dahlia ve sabırsızlıkla kapağı açtı.

'Kim Jongin.' gördüğü isim Sehun değildi.

"Oysa çok hissetmiştim." Dedi memnuniyetsizliğini belli ederek.

"Sana kim çıktı Hyoji" dedi arkadaşına. Tüm umutları sönmüş değildi Dahlia'nın. En azından bir kaç saniye belki dakika görebilecekti Sehun'u.

"Oh Sehun." Dediğinde Hyojin , Dahlia bir çığlık patlattı.

"Yer değişelim!" Dedi heyecanla arkadaşına.

"Ne?"

"Kartını bana ver! Ve dosyanı."

"Yoksa..." Dedi Hyojin "aşık olduğun adam bu mu?" Farketmişliğin etkisiyle, dudakları aralandı Hyojin'in.

"Ş... şey aşk değil sadece şey-"

"Dahlia o bir suçlu!" Evet Dahlia arkadaşının vereceği bu tepkiyi bildiği için saklamıştı ondan. Ama tuhaf hareketleri her şeyi açıkladığı için Hyojin'e bir takım açıklamalarda bulunmuştu. Belki biraz eksik açıklamalarda.

Hyojin'e cevap vermeden kızın boyuna iple asılmış kartı , saçlarının dağılmasını umursamadan çıkardı. Dosyayı da kıvrakça elinden alıp oradan uzaklaştı.

Hyojin bir süre şaşkınlıkla bakakalsa da mahkumların sırayla içeriye girmesi üzerine Dahlia'nın kartı ve bıraktığı dosyayı alıp Kim Jongin'i aramaya koyuldu.

Dahlia heycanla koştururken kapının açılması ile yutkundu ve tek tek içeri giren mahkumlarda Sehun'u aradı.

İçeriye girdiği anda Dahlia için tüm ortam değişmişti. Sanki bir anda Sehun'un etrafında ışıklar parlamaya başlamış ve Sehun dışında tüm her yer gölgelere hapsolmuştu.

Sonra dosyalara sarılmış, öylece kendine bakan kadına ilişti gözü erkeğin.

Gerçekten gelmişti.

Şimdi Sehun'un merak ettiği , cevaplanması gereken başka bir soru kalıyordu.

Neden gelmişti?

CCTV | SehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin