Medya: Uzaylı Sehun
Y/N: Bundan önceki bölüm karneden önce keyiflenmeniz için yaptığım bir troldü. Bu bölüm ciddili -gerçek- bölümdür."Yeter! Yeter bir daha açma bu konuyu!"
~~~
"Ne oluyor Baekhyun?" Sehun , Baekhyun'un ,kadına olan davranışına kesinlikle bir anlam yükleyememişti.
Dahlia da aynı şekilde.
Bu o değildi.
Çok az Baekhyun ile konuşma fırsatı elde etmiş bir insan bile rahatlıkla bunun o olmadığını anlardı.
Sehun ayaklanmıştı. Baekhyun ise bir an için pişmanlıkla elini kadının kolundan çekti.
Elini alnına koydu ve gözlerini yumdu. Derin nefesler almasından sakinleşmeye çalıştığı anlaşılıyordu.
"Dahlia." Sesi gür çıkmıştı. Sakinleşmeye çalışsa da sesini kontrol etmesi çok zordu.
"Bu konunun onun canını nasıl yaktığını bildiğin halde neden soruyorsun? Neden merakını biraz olsun kenara bırakamıyorsun?""B-ben-"
"Baekhyun..." Sehun elini erkeğin omzuna koydu. Yüzünde rahatlatıcı bir ifade vardı.
"Konuyu açan o değildi bendim. Ve... Ah herneyse.""Hey! Burası sizin sabahlamanız için yok! Defolun!"
Bir hastadan gelen sesle herkesin gözleri şaşkınlıkla açılmıştı.
Baekhyun içinde hala yanan ateşin etkisi ile sesin geldiği yöne döndü.
"Ajussi!" Demeyi ihmal etmedi sinirle dönerken. Sesinden tahmin ettiğine göre kırklarında bir adamdı bu. "Gidiyoruz şimdi. Uyumana devam etsene sen."
"Uyumama devam mı edeyim!" Yabancı yatağında doğrulmuş ve gecenin örtemediği kadar üç gence gözünü dikmişti.
Baekhyun ise adamın söyleyeceği her şeyi merakla bekliyordu.
"Fahişenizi alıp defolursanız devam ederim!"
Bunu nasıl söylerdi?
Şuan bu üç kişinin de öfkesi belirsiz bir zamanda tüflerini salan volkan dağı gibiydi. Birazdan patlayacağı kaçınılmaz bir gerçekti.
İlk patlayan ise Baekhyun olmuştu.
Adamın yakasına yapışmak için yaptığı hamle sakince Sehun tarafından engellendi.
Genç erkek sakince Baekhyun'un omzuna dokunmuş ve iki gözünü sakin olmasını işaret eder gibi yavaşca kırpmıştı.
Adamın -Sehun'un bu hareketi üzerine- dudaklarını iflah olmaz bir gülüş kaplamıştı.
"İşte böyle. Bana bir şey yapa-"
Sehun tek eli ile yakasını tutup diğer eli ile burnuna sert bir yumruk geçirdiğinde sözü bölünmüştü.
"Ya!" Adam acı ile inlediğinde Sehun henüz öfkesini bastıramamıştı. Hala bırakmadığı yakasından çekiştirerek adamı yerle buluşturdu ve üstüne çıktı.
Yabancı ,Sehun'un yüzündeki gülümsemesini seçtiğinde genç erkek, kulağına yaklaştı.
"-Burada ki herkesin aksine- bir fahişe gibi görünmemen için yatakta halletmek istemedim. Zira küçümsediğin gibi bir fahişe bile olamazsın."
Adam korkuyordu. Genç olan ondan fazlasıyla güçlüydü. İçindeki bu durdurulamaz ateşi kulağına fısıldadığında iliklerine kadar hissetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CCTV | Sehun
FanfictionGözlerini az önce gardiyanlardan kaçırdığı anahtar sayesinde açtığı kelepçelerine kaydırdı Oh Sehun. Artık soru sırası Dahlia'daydı. "Sekiz yıldır hapishaneden çıkmadığını duydum. Nasıl onunla yolculuğa çıktın?" Sehun , genç kadına dikkatle baktı...