4

695 70 48
                                    

Medya: Sehun
Müzik: Kaleo- Way Down We Go
( Gerçekten çok sevdiğim bir şarkı dinleyin.)

"Hyojin." Kadının omzunda fısıldarken aklına takılan bir soru ile gözlerini araladı.

'Sehun?'

Sonra endişe ile etrafında göz gezdirdi. Önce daireler şeklinde yukarı uzanan beyaz basamaklarda Luhan'ı gördü, sonra kafasını biraz daha çevirdi ; bu kez aşağı uzanan biraz daha kararan merdivenlere , ardından yeniden Hyojine baktı. Umutsuz bakışları açık kapıdan yükselen gürültünün olduğu büyük salona uzandı.

"Hyojin." Dedi ,korkmuş ve bu kısa sürede yıpranmış görünen arkadaşının omzuna iki elini yerleştirdi.

"Seni kim buraya getirdi?" Arkadaşı ciğerlerine , ona yetmeyen havayı hızla doldurdu ve aynı hızla konuştu. Korkmuştu.

"U-uzun..." dedi ve elini başından aşırı kaldırdı, erkeğin boyunu ifade etmek için. Çünkü biliyordu kelimelerin şuanda ; bu kitap kurdu -kendisine- bile yetmeyeceğini.

Devam et anlamında başını bir kez aşağı salladı Dahlia.

"...Siyah saçları vardı-" Kadın devam etmek istedi ama bu kez ona engel olan yetersiz kalan oksijen değil, içeriye hızla giren Sehun ve Dae olmuştu.

Dahlia ve Hyojin'in algılayamayacağı bir anda , kapıyı kapattılar ve tıpkı Hyojin gibi ciğerlerinin oksijenle dolup taşması isteği; belki korkunun verdiği içgüdü ile derin , sesli nefesler aldılar.

"Ne...nefes. Alamıyorum." Kendi öksürüğü cümlesini bir bıçak gibi keserken, boğazını yakarak sanki  içine işleyen acı gaz; tüm nefesini tutup ne pahasına olursa olsun bırakmama isteği uyandırıyordu Dae'de. Bir yandan da nefes alamamanın verdiği o zorluk yüzünden, gaz bombasının patlayıp tüm hapishaneye yaydığı berbat havayı ; ne pahasın olursa olsun içine çekme isteğini de arttırıyordu.

Her halükarda Dae'nin de Sehun'un da , hatta Hyojin'in de ciğerleri amacını yerine getirmek için direniyordu.

Dışarıdan gelen 3 kişide olduğu gibi Luhan ve Dahlia'ya da ince ince sızıyordu- çokta temiz sayılmayan -havaya karışan kimyasal bileşenler.

Kesik kesik öksüren Dae biraz olsun nefes alabildiğinde , ellerini yüzünden çekti ve kanlanmış gözlerini sundu herkese. Sehun daha sessiz ama bir o kadar acı öksürüklerini henüz kesememişken , Hyojin'in yüzünü elleri arasına aldı Dahlia.

"İyi değilsin. Buradan çıkmamız gerekiyor." Dahlia ,arkadaşının kızarmış yüzüne hitaben söylendiğinde , söze zorlanan sesiyle Dae karıştı.

"Buradan..." öksürdü ve devam etti "Buradan şuan kimse çıkamaz."

"Ne yapacağız? Bu daracık merdivende ?" Sitem edercesine söylendi Dahlia. Ses tonu kendisi dahil herkesi şaşırtmıştı. Sevimli ve iyimser görünen o kadından; ilk başta Sehun'un güneş görmemişliğin etkisiyle parıl parıl parlayan yüzünü görür görmez gülümseyen , son ana kadar ,bir an olsun yüzünden eksik etmeyen kadından eser yoktu.

Yüzüne siper ettiği ellerini indirip, kadına yöneldiğinde Sehun, " İstiyorsan , dışarıdaki 'daracık' olmayan 'kocaman' salona gidebilirsin." Dedi.

'Daracık' ve 'kocaman' kelimelerini bastırarak söylemişti ve Dahlia bu imaya gözlerini devirmekle yetindi.

Şuan bu erkeğe sinirlenememesini; sahte göz devirmesini açıklayamıyordu. Tuhaf olan içinde uyanan, gidip Sehun'un başından sızan ince sıvıyı bir şekilde engelleme isteğiydi.

CCTV | SehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin