Tanıtım

35.2K 989 73
                                    

Ela gözleri dolu dolu sevdiği adama bakarken elini tuttu. Avuç içine gözlerini kapatarak öpücük bırakırken saçlarında hissettiği baskı ile gülümsedi. Kalbini çalan adam saçlarının kokusunu çekerek öpüyordu.

"Gitmeni istemiyorum aşkım. Annen niye bu kadar ısrarcı anlamış değilim. Burada okusan olmaz mı?" diye sordu umutla.

Gökhan kollarını sevdiği kızın beline sararken köprücük kemiğine uzun bir öpücük bıraktı.

"Eğitim hayatım annem için çok önemli Hicran. Gidiyorum ama aklım ve kalbim hep sende olacak. Söz veriyorum sana. Hiçbir şey değişmeyecek. Kalbimiz birbirimiz için atarken her türlü engel aşılır, aşarız" diye fısıldadı.

Hicran geri çekilirken derin bir nefes alıp başını salladı.

"Sözünü tut ve yanıma geri gel Gamzeli. Ahdimize vefa edeceğiz. Bu iki kelime bizi birbirimize bağlayacak. Seni seviyorum" dedi.

Gökhan gülümseyerek başını sallarken " Söz" diye fısıldadı.

Uçağın anonsu duyulurken Hicran sıkıca sarıldı sevdiği adama.

"Seni çok ama çok seviyorum Gökhan Karadağ. Sen benim hayatımsın. Kendine benim için iyi bak" dedi ağlamaklı bir ses tonu ile.

Gökhan sevdiği kadının dudaklarını öpüp geri çekildi. Valizini tutarken sırtını döndü.

"Seni sevdiğimi unutma sakın. Sende kendine benim için iyi bak ela gözlüm" dedi.

Şuraya başlangıç tarihini yazabilirsiniz arkadaşlar 🧡

Şuraya da okumasını istediğiniz arkadaşlarınızı etiketleyebilirsiniz 🧡

AHDE VEFA (Bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin