Multi : Gökhan ❤
Kendisine parıldayan gözlerle bakan Gökhan'a daha fazla dayanamadı.Bir iki adım atıp ellerini açtı. Geniş omuzlarına sarıldı sıkıca.Başını boynuna koydu.Eskiden yaptığı gibi.Burnuna dolan kokuyla acı bir şekilde gülümsedi.Az sonra Gökhan'ın ellerini belinde hissetti.Bu daha çok yakınlaşmalarına sebep olmuştu.
" Seni seviyorum "
Gökhan'ın ağzından fısıltı gibi çıkan sözlerle gözünden bir yaş aktı.Ne çok isterdi aynı şekilde karşılık vermeyi.Ama sustu sadece.Işi yokuşa sürmenin anlamı yoktu.
Daha ne kadar böyle kaldıklarını bilmiyordu.Ne kendisi ne de Gökhan rahatsız değildi bu durumdan.Fakat yanlış yaptığını biliyordu Hicran.Tek isteği sevdiği adam gibi son kez sarılmaktı.
" Bu yaptığımız hiç doğru değil " dedi boğuk çıkan sesi ile.
Gökhan'ın elleri saçlarında geziniyordu.Bunu yapmasını çok severdi.Rahatlardı bu hareketiyle.
" Neden ? Evli olduğum için mi ? Ya da erkek arkadaşın olduğu için mi ?" diye sordu Gökhan.Sesi sonlara doğru sertleşmişti.
Bunu farkeden Hicran geri çekilmek için hamle yaptı.Fakat ani bir şekilde Gökhan'ın belinden tutup kendisine doğru çekmesi ile dudakları sevdiği adamın dudaklarına değdi .
Soluksuz kaldı Hicran...
Ela gözleri yeşil gözlerle buluştu.Orda gördükleri ile daha da heyecanlandı.Öyle bir bakıyordu ki heyecandan kalbi çıkacak gibiydi.
Dudakları hala aşık olduğu dudaklardaydı.Hareket dahi edemiyordu.
Gökhan'ın eli yüzünü okşamaya başladı.Kalbi çok hızlı atıyordu.Yıllar sonra yine dudaklarındaydı dudakları.Bu bir işaret miydi bilmiyordu.
Gökhan " Ölürüm sana ben " deyip dudaklarını öpmeye başladı.
Öyle tutkulu öpüyordu ki karşılık verdi Hicran.Elleri ile gövdesini okşadı.Nefessiz kaldığını hissettiği an geri çekti kendisini. Fakat Gökhan'ın gözlerinde oluşan hayal kırıklığını görünce elleri ile başından tutup tekrar öpmeye başladı.
" Burdan çıktıktan sonra her şeyi unutacağız gamzeli...Dudaklarındaki tadı unutacağım.Kokunu unutacağım. Sen karının yanına döneceksin.Hata yapıyoruz evet ama yaptığım bu hatanın için de sen varsan hiçbir şey umrumda değil.Varsın bir kere de ben hatalı olayım " diye fısıldadı Hicran
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHDE VEFA (Bitti)
General FictionBir söz ne kadar kıymetli olabilir ? Ela gözlü Hicran ile gamzeli Gökhan birbirine ahitle bağlanır. Kaderin neler getireceğinden bihaber iken kendilerini çok farklı durumlarda bulurlar. Peki ya birbirlerine verdikleri söz onları tekrar bir araya get...