Multideki şarkı ile okumaya başlayın lütfen.Siddetle tavsiye ediyorum ❤
Bir kez olsun arkasına bakmadan yürüdü Gökhan.Değişik duygular içerisindeydi. Bir yanında dostu diğer yanında canından çok sevdiği kadın vardı. Köşedeki banka oturdu kızı ile birlikte.Bunları hakedecek ne yapmıştı bilmiyordu.Sırtından vurulmuş hissediyordu kendini.Elini kalbinin üzerine koydu.Öylece bekledi.Kalbi acıyordu genç adamın.Sevdiği kadını kaybetmişti bunu biliyordu.Ama yakın dostu ile görmek canını yakmıştı. Yok olmak istedi. Nefes almak istemedi.Kendisine bakan kızına sarıldı.Her şeyden pişmandı.Kızı hariç.Güç alıyordu ondan.
Yeşil hareleri ıslandı ilk başta.Gözlerinden akan yaşlar gömleğini ıslatıyordu.Düşündükçe arttı gözyaşları.Sarsıla sarsıla ağladı koca adam.
Gökhan'ın haline dayanamayan Hicran takip etmişti onu.Bir ağacın arkasına saklanmış izliyordu sevdiği adamı.Gidip silmek istedi yaşlarını. Sıkıca sarılmak istedi.Ama yapamadı.Onu engelleyen şey sarıldığı kızıydı.Gitseydi kopamazdı ondan.
Adamın kalbinde olan elini tutmak istedi.
Yapamadı...
Aynı şekilde elini kalbine koydu.Hissetmek istedi onu.Gözlerini kapayıp yaşların akmasına izin verdi.
"Allah'ım dayanamıyorum " dedi titreyen sesiyle.
Usulca açtı gözlerini.Gördüğü manzara canını yaktı.Ağlamasını istemiyordu.Öyle olsa bile omzunda ağlamalıydı.Lanet etti ona ulaşmasına engel olanlara.
Fısıldayarak konuştu " Ağlama gamzeli ".
Kimsenin duymasını istemiyordu sanki.Sadece yanında olmak istiyordu.
Belki de yapabilirdi.Sadece o an yanında olabilirdi.Ağacın arkasından çıktı.Derin bir nefes aldı.Bunu yapmak çok zordu.Aralarında mesafeler vardı.Her şey karşıydı sanki kendilerine.
Bir adım attı ona ulaşmak için. Duyduğu sesle arkasına döndü.
"Emin misin Hicran ?" diye sordu Sinan.
Hicran ela gözlerinden akan yaşı sildi.
"Bilmiyorum " dedi.
Sinan buruk bir tebessüm ile devam etti sözlerine.
"Ama ben biliyorum Hicran.Eğer ona gidersen bir daha ayrılamazsın.Ne o izin verir gitmene ne de sen geri dönmek istersin"
Hicran Sinan'ı sözleri ile başını çevirip sevdiği adama baktı.
Doğru söylüyordu...
Onun kokusunu alırsa bir daha bırakamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHDE VEFA (Bitti)
General FictionBir söz ne kadar kıymetli olabilir ? Ela gözlü Hicran ile gamzeli Gökhan birbirine ahitle bağlanır. Kaderin neler getireceğinden bihaber iken kendilerini çok farklı durumlarda bulurlar. Peki ya birbirlerine verdikleri söz onları tekrar bir araya get...