11.Bölüm

9.8K 823 68
                                    


Multi : Gökhan ile Kızı (Bu gercek hayattaki kızı)

Sinan evinin balkonunda oturmuş manzarayı izliyordu.Dostu dediği adam ile aynı kadına âşıktı.Gökhan'ın hasretle Hicran deyişi gitmiyordu kulaklarından.Geçmişe gitti aklı.Gökhan'ın kendisine Hicran'ı anlattığı zamanlara.Ismini  bile vermiyordu kimseye.Sanki herkesten korumak istiyordu onu.Bir keresinde sormuştu ona  ismini.Fotoğrafını göstermesini istemişti.O kadar seviyordu ki Gökhan.O kadının kim olduğunu merak etmişti.Arkadaşı gülerek cevaplamıştı sorusunu.

"Ben onu kendimden bile sakınıyorum dostum.Üzgünüm"

Kim bilir belki gösterseydi aşık olmazdı Hicran'a.Sonra düşündüğünün ne kadar saçma olduğunu  farketti.Aşk bir anda geliyordu.Ve şimdi dostunun kendisinden bile sakındığı  kadına aşıktı. Içinde çok kötü bir his vardı.Ihanet etmis gibi hissediyordu Gökhan'a.Sigarasını yakıp içmeye başladı.Kaç  sigara söndürdü bilmiyordu.

Hicran'ı aramak istedi.Sesini duymasına ihtiyacı vardı.Saatine baktığında gece ikiyi gösteriyordu.Uyandırmak istemedi.
Oturduğu yerden kalktı.Ceketini çıkarıp koltuğunun üzerine koydu.Ardından gözlerini kapatıp uyumaya çalıştı.Yoksa aklını yiyecekti.

Günün ilk ışıklarında uyanmıştı Hicran.Bugün tatildi ve keyif yapmak istiyordu.Esneyerek kalktı yataktan.Banyoya girip rutin işlerini halletti.Uzerine çiçekli bir elbise giyip çıktı odasından.

"Bunu da ye canım" deyip kızının ağzına peyniri uzattı Gökhan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bunu da ye canım" deyip kızının ağzına peyniri uzattı Gökhan.

Eliz, babasının elinden yemek yemeyi çok seviyordu.Bunu bildiğinden hep Gökhan yediriyordu kızına.Başak'ın bakışlarını üzerinde hissediyordu.Kafasını kaldırıp baktı.

"Bir şey mi oldu ?" diye sordu.

Başak kızı ile sevdiği adamın ne kadar uyumlu olduğunu düşünüyordu.Eger birgün yalanı ortaya çıkarsa ne yapacağını bilmiyordu.Şüphesiz en büyük hasarı kızı alacaktı kendisi yüzünden.Yüzüne sahte bir tebessüm koyup konuştu ;

"Sizi izliyordum"

Gökhan kafasını sallayıp kızına yedirmeye devam etti.Sirkete gitme vakti  gelmişti.Kızını öpüp ayağa kalktı.

"Bugün  lunaparka  gitsek çok iyi olur.Çok sıkıldı Eliz " dedi Başak.

Gökhan kızının istekli bakışlarını görünce dayanamayıp " Tamam gideriz.Isimi halletiğimde sizi ararım" dedi.

Başak'a hoşçakal bile demeden çıkıp gitmişti.

Hicran çayından bir yudum alıp telefonuna baktı.Sinan mesaj atmıştı.Bugün dışarı çıkalım mı diye sormuştu.

"Sinan mı ?" diye sordu Burcu.

Hicran gülümseyerek "Evet " dedi.

"Bence siz çok iyi bir çift olacaksınız" dedi Burcu.Arkadaşının o adamı unutmasını istiyordu.Anlatılanlara göre suçu yoktu.Ama evli ve bir kızı vardı.Hicran'a zarar vermekten başka bir şey yapmayacaktı.

AHDE VEFA (Bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin