Duyduğu sözlerle hızlıca kafasını çevirip Sinan'a baktı Hicran.Doğru mu duymuştu ?
Öylece denize bakan Sinan kendisine bakan şaşkın gözlerin farkındaydı. Ama istifini bozmayıp bakmadı Hicran'a.Bu kararı çok düşünmüştü.Gökhandan ayrılamıyordu bir türlü.Mutlu olacağını bilse bir an olsun düşünmez ona git derdi.Fakat acı çekiyordu sevdiği kadın.Başak var oldukça izin vermezdi Gökhan'a yaklaşmasına.Bunun için Hicran'a bile zarar verebilirdi.
" Doğru mu duydum ben ? Sen bana evlenme teklifi mi ettin az önce ?" diye sordu Hicran.Yüzündeki şaşkınlık sesinden anlaşılıyordu.Hep hayal etmişti.Acaba nasıl bir evlenme teklifi alacağım diye düşünmüştü.Tabi hayalindeki adam Gökhan'dı.Ama şimdiki haline baktı.Her şey bambaşkaydı.
Sinan başını ağır ağır sallayıp
"Doğru duydun Hicran " dedi.
Hicran daha erken olduğunu düşünüyordu.Henüz birbirlerine alışamamışlardı bile !
" Ben erken olduğunu düşünüyorum " dedi sessizce.
Sinan'ı üzmek istemiyordu.Uygun bir dille anlatıp reddedecekti teklifini.
Sinan gözlerini denizden alıp aşık olduğu elalara çevirdi.
" Birbirimizi yeterince tanıyoruz Hicran.Bugün duyduklarım şaşırtmadı beni. Seni o kadar iyi tanıyorum anlayacağın.Ben senin gözlerinde hala Gökhan'ı görüyorum ! Benimle birlikteyken o adamı öpecek kadar kaybediyorsun kendini. Sana kızamıyorum bile.Çünkü unutamıyorsun onu ! O güzel kafandan silip atamıyorsun.Ben ise senin için çırpınıp duruyorum ! O gözlerinden bir damla yaş akmasın diye paralıyorum kendimi.Ama unutturamıyorum onu ! Arkadaşımdan o diye bahsediyorum artık ! Ne hale geldiğimi gör "
Sesi git gide yükselmişti. Ne düşünüyorsa söyledi Sinan.Sıkılmıştı artık ! Sevdiği kadından aynı karşılığı göremeyince üzülüyordu.Dayanamıyordu artık.
Hicran yüzüne vurulan gerçeklerle bir kez daha sustu.Gökhan'a hissettikleri aşk mıydı ? Yok daha fazlasını hissediyordu.Aşktan öteye gitmişti.Sinan bir kez daha haklıydı. Unutamıyordu !
" Unutamıyorum Sinan ! Ya bıktım anlıyor musun ! Onu özlemekten onu deli gibi görmek istemekten bıktım ! Delirmek üzereyim.Aklımla hareket edemiyorum. Gökhan beni kalbine hapsetmiş sanki ! Onun yörüngesinden çıkamıyorum.Araya seneler girmesine rağmen daha çok seviyorum onu.Allah kahretsin ki nedenini ben de bilmiyorum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHDE VEFA (Bitti)
General FictionBir söz ne kadar kıymetli olabilir ? Ela gözlü Hicran ile gamzeli Gökhan birbirine ahitle bağlanır. Kaderin neler getireceğinden bihaber iken kendilerini çok farklı durumlarda bulurlar. Peki ya birbirlerine verdikleri söz onları tekrar bir araya get...