20.Bölüm

7.9K 409 54
                                    

Multi : Gökhan

Sabahın soğuk havası kendini hissettirirken kulaklığını takıp koşmaya başladı Hicran. Deniz kenarında tek tük insanlar vardı. At kuyruğu yaptığı saçları ve mor eşofmanı ile bile güzeldi. Koşusunu bitirip boş bir banka oturdu. Saat henüz altıydı. Yavaş yavaş kalabalıklaşıyordu şehir. Ela gözlerini denize dikmiş düşünüyordu.

Geçmişini ve  geleceğini...

Parmağındaki yüzüğe baktı.Bir ay sonra evlenecekti. Tamamen kopacaktı Gökhan'dan. Ona hala kızgındı. Başak'a dokunmadığını sanıyordu. Ama işte unutamıyordu.Niye bu kadar sevdiğini bağlandığını anlayamıyordu. Keşke ilk Sinan'ı tanısaydım diye düşündü. Her şey bambaşka olabilirdi. Ona hakkettiği sevgiyi verebilirdi. Bu kadar acı çekmezdi. Belki de hatalıydı. Gökhan'ı unutması gerekiyordu. Kim bilir belki de anne babasının eksikliğini yaşadığı sıralarda hayatına girmesinden dolayı unutamıyordu. Yeri gelmiş annesi yeri gelmiş babası olmuştu.

"Oturabilir miyim ?"

Daldığı yerden duyduğu sesle irkilip karşısındaki kadına baktı.

Yirmili  yaşlarında esmer güzel bir bayandı.

Kafasını sallayıp "Tabi oturabilirsiniz" dedi.

Özel bir hastanede uzman psikologdu Yasemin.Gülümseyip oturdu.Elinde ki poşetten taze simit çıkarıp ikiye böldü. Yanındaki kadına uzatıp "Taze simite hayır diyen birini henüz tanımadım" dedi.

Hicran simiti alıp "Teşekkürler" dedi gülümseyerek.

Yasemin "Afiyet olsun" deyip denizi izlemeye başladı.

"Nasılsın Hicran ?"

Hicran gelen soruyla kafasını Yasemin'e çevirip "Size ismimi söylediğimi hatırlamıyorum" dedi.

Yasemin burukça tebessüm etti. Hicran'ı çok iyi tanıyordu. Gökhan yakın arkadaşıydı.Bir aydır hastanesine gelip dertleşiyordu.Bu yüzden Hicran'ı kendinden çok tanıyordu. Evini bile biliyordu. Daha yakından tanımak için takip etmişti.

"Sen söylemedin zaten. Boynundaki kolyede ismin yazıyor" dedi eli ile işaret ederken.

Hicran kolyeye bakıp "Doğru" dedi gülerek.

Yasemin elini uzatıp "Ben de Yasemin" dedi.

Hicran Yasemin'in elini sıkıp "Memnun oldum Yasemin" dedi.

Yasemin "Ben de" dedi gülümseyip.

Ardından parmağındaki yüzüğü gösterip "Evli misin?" diye sordu.

Hicran "Hayır. Nişanlıyım" dedi.

Yasemin "Hımm. Pek mutlu değilsin sanki" dedi.

Ardından "Haddimi aştım. Kusura bakma" dedi.

Hicran "Önemli değil. Mutlu olup olmadığımdan emin değilim" dedi.

Yasemin "Nişanlını sevmiyor musun?" diye sordu.

Hicran "Seviyorum... Fakat öyle bir sevgi değil. Onun yanındayken kalbim hızlı çarpmıyor mesela. Ya da heyecanlanmıyorum" dedi.

Yasemin karşısındaki kadının nasıl yaralı olduğunu gözlerinden anlıyordu.Aynı şekilde arkadaşı da öyleydi.

"Peki neden Hicran ? Neden aşık olmadığın bir adamla hayatını birleştirmek istiyorsun?" diye sordu.

AHDE VEFA (Bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin