Bölüm Şarkısı : İrem Güray ( Sarmaşık) Benden size tavsiye. Güzel bir şarkı 💓
Günler günleri kovalarken değişmeyen tek şey Gökhanın çabasıydı. Hicran'a okula giderken eşlik ediyor çıktığında da beraber yürüyordu. Lakin tek çıt çıkmıyordu Hicrandan. Gökhan konuşmak için atılsa da yüzüne vurulan sessizlik ile susuyordu. Hicranın onu yanından kovmaması ile avutuyordu kendisini. Onu tekrar kazanmak için her şeyi yapacaktı. Zor olacağını biliyordu tabi ki.
Kolundaki saate baktı. Ardından sarı renkteki okula. Dersin bitmesine beş dakika kalmıştı. Ellerini ceketinin cebine koyup sırtını duvara yasladı. Liseli çocuklar gibi kız bekliyordu. Bu haline ister istemez güldü.
Annesi kendisini arasa da açmıyordu. Hayatından silmişti onu. Başak'tan çok annesinin yaptıları ile yara almıştı. Sırtından vurulmuştu. Düşündükleri ile kaşları çatılırken zilin çalması ile gülümsedi.
"Hadi bakalım Hicran Hanım. Çıkışa bekleniyorsunuz" dedi kendi kendine.
Öğrenciler grup halinde çıkarken gözleri sevdiğindeydi. Hicranın çıkması ile ileri doğru bir adım attı. Sonrasında gülerek konuştuğu adamla gözlerini devirdi.
"Güzel kız tabi etrafında kurtlar olacak. Benim işim onları yok etmek"dedi sinirle.
Hızlı adımlarla yanlarına giderken Hicran Gökhanı görmesi ile ofladı. Yanındaki meslektaşı Soner'e " "Neyse ben eve gideyim. Görüşürüz yarın "dedi.
Soner" Görüşürüz canım "dedi gülerek.
Gökhan duyduğu canım kelimesi ile ellerini yumruk yaptı.
" Hicran " dedi sorarcasına.
Hicran " Gökhan "dedi aynı şekilde.
" Bu adam kim? "diye sordu Gökhan. Ses tonu döver gibiydi.
Soner " Asıl sen kimsin ? "diye sordu.
Gökhan" Yanındaki hanımefendinin sevdiği adamım"dedi sinirle.
Hicran " Gider misin Gökhan! "diye tısladı adeta.
Soner" Yanımdaki hanımefendi sana gitmeni söylüyor "dedi göz kırparak.
Gökhan sinirli bir şekilde gülerken Sonerle burun buruna geldi.
" O yanımdaki hanımefendiyi ilgilendirir. Şimdi ikile "dedi.
Soner" Ya gitmezsem "dedi.
Hicran " Siz iyice saçmaladınız. Çocuk gibi kavga mı edeceksiniz ?"diye sordu.
Ardından Soner'e dönüp" Okulda olduğumuzun farkında mısın ? Hem seni ilgilendiren bir konu yok ortada. Özel hayatıma karışılmasından hiç hoşlanmam. Ben kendim hallederim"dedi.
Gökhan zafer kazanmış bir eda ile gülümserken geri çekildi.
" Duydun "dedi.
Soner burada kalırsa karşısındaki adama yapacaklarını tahmin edebiliyordu. O yüzden" Peki Hicran"deyip ayrıldı yanlarından.
Hicran "Sen de bırak artık peşimi !" diye kısık sesle bağırdı.
Gökhan "Yüzsüzüm ben unuttun mu?" diye sordu kaşlarını kaldırarak.
Hicran geçmişe giderken "Mazi Gökhan. Biz mazide verdiğimiz sözlerin hiçbirini tutmadık. Bu yüzden bana geçmiş ile gelme. İnandırıcı gelmiyor" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHDE VEFA (Bitti)
General FictionBir söz ne kadar kıymetli olabilir ? Ela gözlü Hicran ile gamzeli Gökhan birbirine ahitle bağlanır. Kaderin neler getireceğinden bihaber iken kendilerini çok farklı durumlarda bulurlar. Peki ya birbirlerine verdikleri söz onları tekrar bir araya get...