Multi : Başak
"Avuçlarımda hayal kırıklığı var benim, anlatsam anlar mısın?"
-Geçmiş
Kiraladığı evinde sessizce oturuyordu Gökhan. Berbat bir durumdaydı.
Elleri ile ağrıyan başını ovdu. Çatlayacak gibiydi.Dünden beri dünyadan soyutlanmış gibiydi.
Bir hata mı yapmıştı yoksa Hicran'a ?
Düşünüyordu...
Kendisine aşk ile bakan kadın bir başkasıyla evlenemezdi.Hatayı kendisinde arıyordu.Kim bilir belki de mesafeler onu yormuştu.Belki de ondan ayrılmamalıydı.Masada duran bardağı sinirle yere fırlattı.Kalbi yerdeki cam parçaları gibiydi.Paramparçaydı.
Birşeyler yapması gerekiyordu.Hicran'a ulaşmalıydı.Gözleri ile görmeliydi.Odasına çıkıp çantasına bir iki parça kıyafet koydu.Merdivenlerden inip telefonunu aldı eline.Istanbul için bilet aldı.Uçağı iki saat sonra kalkacaktı.Annesinin dedikleri bir an olsun aklından çıkmadı.Oysa ki Hicran'ı ona gösterdiğinde hep över gelinim olmayı hakedecek bir güzellikte derdi.O yüzden annesinin sözlerine inanıyordu.Ama gidip kendi gözleri ile de görmek istiyordu.
Kapının çalması ile ayağa kalkıp açtı kapıyı.
"Ben geldim " dedi Başak içeri girerek.
"Hoşgeldin" dedi Gökhan.
Basak kahve tonlarındaki kanepeye otururken Gökhan'ın yüz ifadesi ile gülümsedi. Plânları tıkır tıkır işliyordu.
"Dün çok kötüydün daha iyi misin ?" diye sordu Başak.Öyle iyi oynuyordu ki rolünü.Herkesi inandıracak bir oyunculuk sergiliyordu.
"Iyi değilim Başak.Kalbimde bir ağrı var.Kendimi hiç iyi hissetmiyorum " dedi.
Başak elini Gökhan'ın omzuna koyup ;
"Dün anlattıkların kadarı ile yorum yapabilirim.Bunu annenden değil de başkasından duysaydın inanma derdim.Iste söz konusu annen olunca benimde aklım duruyor" dedi Başak.
Gökhan omzundaki ele memnuniyetsizce baktı.Gereksiz dokunmalardan hoşlanmıyordu.Oturduğu yerden su içme bahanesi ile kalktı.
"Su içeceğim bir şey ister misin ?" diye sordu Basak'a.
Basak bacak bacak üstüne atıp "Yok canım sen iç suyunu " dedi.
Gökhan mutfağa gidip bardağa su doldurup içmeye başladı.
Sıkıntı ile nefes verdi.Bugün her şeyi kendi gözleri ile görecekti.
Içeri geçtiğinde Başak televizyonu açmış izliyordu.
"Okula gittin mi ?" diye sordu Gökhan.
"Sabah dersim vardı gitmek zorunda kaldım.Yoksa daha erken gelirdim yanına " dedi Başak.
"Anladım " dedi Gökhan.
"Gidiyorum ben " dedi Gökhan yerdeki cam kırıklıklarını toplarken.
Basak telaş içinde ayağa kalktı.
"Nereye ?" diye sordu.
Gökhan "Istanbul'a gideceğim " dedi.
"Onun için mi ?" diye sordu Başak.
"Evet onun için gideceğim" dedi Gökhan.
"Seni gerçekten anlayamıyorum Gökhan.Kız evlenmis daha ne görmek istiyorsun.Seni unutmuş demek ki.Karşısına çıkıp ne diyeceksin ? Başkası ile nasıl evlendin diye mi soracaksın ?" diye sordu Başak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHDE VEFA (Bitti)
General FictionBir söz ne kadar kıymetli olabilir ? Ela gözlü Hicran ile gamzeli Gökhan birbirine ahitle bağlanır. Kaderin neler getireceğinden bihaber iken kendilerini çok farklı durumlarda bulurlar. Peki ya birbirlerine verdikleri söz onları tekrar bir araya get...