13.Bölüm

8.7K 549 39
                                    

Multi : Sinan

Arkadaşını yıkılmış bir şekilde gören Kerem öylece izliyordu.Sinan tek kelime etmeden duvara bakıyordu.Aklından geçen şeyleri bilmiyordu.Bir şeyde anlatmıyordu.Sadece Burcu aramış onun yanına gitmesini istemişti.

"Sinan anlatacak mısın artık " dedi Kerem.

Sinan başını koltuğa doğru uzattı.Ağrıyan başını ovdu. Bugün hem aşkını hem de dostunu kaybetmişti.Gökhan'ın kendisine olan bakışlarını hiçbir zaman unutmayacaktı. Sevdiği kadın ile sevgili olmuştu.Onun gözünde nasıl biri olduğunu tahmin etmek zor değildi.

Kerem'in meraklı bakışları altında sorduğu soruyu cevapladı.

"Hayat bize oyun oynadı be Kerem" dedi.

Kerem kaşlarını çattı. Sinan'ı hiç böyle görmemişti.

"Ne oyunu Sinan ?" diye sordu.

Sinan buruk bir şekilde gülümsedi.

"Dostumun canından çok sevdiği kadın ile sevgili oldum.Hem sevdiğim kadını hem de kardeşim dediğim dostumu kaybettim " dedi.

Kerem  " Hicran mı ?" diye sordu.

Sinan içi yana yana başını salladı.

"Hicran'ın geçmişinde çok sevdiği bir adam olduğunu Burcu'dan duymuştum.Ama onlar ayrılmadı mı ?" diye sordu Kerem.

Sinan " Ayrıldılar ama birbirlerini sevdikleri o kadar belli ki Kerem.Bugün Gökhan ağladığı zaman Hicran o kadar kötü oldu ki.Benim içim yandı.Sevdiğim iki insan bugün gözümün önünde paramparça oldular" dedi.

Kerem arkadaşının omzuna dokundu destek vermek için.Çok zor bir duruma düşmüştü.

"Birbirini bu kadar seviyorlarsa neden şimdi beraber değiller Sinan ?" diye sordu merakla.

"Gökhan Amerika'ya beş yıl önce eğitim için gitmişti.Hicran ile ayrılmamıştı.Birbirlerini bekleyeceklerine dâir söz bile vermişlerdi birbirlerine.Ama Gökhan'ın annesi Hicran'ın evlendiğini söylemiş.Kandırmış onu" dedi Sinan.

Kerem arkadaşının söylediklerini sessizce dinledi.Kafasına yatmayan bir şey vardı.

"Gökhan annesinin bir lafı ile sevdiği kadını bıraktı deme sakın bana " dedi.

"Hayır Kerem öyle değil. Gökhan Türkiye'ye gelmek için havaalanına bile gitmiş.Ama annesi bu sefer de bir fotoğraf ile kandırmış onu " dedi Sinan.

AHDE VEFA (Bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin