2.Bölüm

18.3K 998 128
                                    

Multi:Gökhan

Insanın hayatında mucizeler hep vardır.En kötü anınızda gelir hayatınızı değiştirir.Biraz da şans faktörü devreye girer böyle zamanlarda.

Hicran yatağında uzanıyordu.Yarım saattir uyanmıştı ama bir türlü kalkmak istemiyordu yataktan.

Bugün ile beraber okulun bitmesine beş gün kalıyordu.Mezun oluyordu sonunda.Ama burdan çıktıktan sonra ne yapacağını bilmiyordu. Üniversite kazanırsa yurt bulmalıydı kendisi için.Kazanmadığı takdirde ise ne yapacağını bilmiyordu.

Gökhandan gelen hiçbir teklifi kabul etmezdi.Karakterine ters bir durumdu.

Besmele çekip uzandığı yerden kalktı.Üzerine üniformasını giyinip saçlarını taradı.Çantasını da hazırladıktan sonra yurttan çıkıp okula doğru ilerlemeye başladı.

Sınıfına girip sırasına oturdu.

Çantasından soru bankasını çıkarıp çözmeye başladı. Bir ay kadar zaman kalmıştı sınava.Kazanmak zorundaydı.

Daldığı sorudan yanındaki kızın seslenmesiyle gözlerini çekti.

"Hicran okulun mezuniyet töreni var .Gelmek ister misin ?" diye sordu Melis.

Melis iyi bir kızdı.Diğerleri gibi değildi.

"Bilmem ki " dedi.

"Ben senin gelmeni çok istiyorum.Seni sevdiğimi anlamışsındır.Sana bir kötülük yapmam. Anlıyorum kimseye güvenmiyorsun ama bana güven lütfen " dedi Melis.

Hicran Melis'in dediklerini düşündü.

Bu okula veda edecekti. Iyi anılarda biriktirmek istiyordu.

"Tamam gelirim" dedi Hicran.

"Çok iyi o zaman senin ismini de yazıyorum. Ayrıca sevdiğin birini yanında getirebilirsin" deyip gitti Melis.

Hicran iyi bir karar verdiğini düşünüyordu.Insallah hayırlı bir şekilde sonlanırdı.

Okul bittikten sonra yurda geçti Hicran.

Gökhan'ı çağırmak istiyordu.

Numarasının üzerine tıklayıp beklemeye başladı.

"Bitanem"dedi Gökhan.

Gökhan annesinin bakışları altında telefonu açtı. Bitanem dediği zaman annesinin düşen yüzü hiç hoşuna gitmemişti.

"Aşkım müsait misin ?" diye sordu Hicran.

Düşünceli bir insandı.Zor durumda bırakmak istemiyordu sevdiği adamı.

Gökhan aldığı soruyla ayağa kalkıp uzaklaştı annesinin yanından.

"Evet güzelim müsaitim" dedi Gökhan.

"Şey haftasonu mezuniyet partisi var.Benimle gelir misin ? Ama işin varsa sorun değil" dedi Hicran.

Gökhan sevdiği kadının bu masum hallerini çok seviyordu.

"Hiçbir isim senden önemi değil Hicran " dedi Gökhan.

Hicran duyduğu sözlerle elini kalbine götürdü.

"Kalbim çok hızlı atıyor " dedi Hicran.

"Buna aşk deniliyor güzelim.Bu benim için iyi birşey" dedi Gökhan gülümseyerek.

AHDE VEFA (Bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin