24.Bölüm

7.8K 460 39
                                    

Bölüm şarkısı : Nahide Babaşlı (Söyleyemedim)

Ameliyattan çıkan Gökhan yavaş yavaş sağlığına kavuşurken uyandığında görmek istediği tek kişi Hicrandı. Yaşadığı hayal kırıklığı Hicranın Eskişehire gittiğini duyması ile kat be kat artmıştı. Başak'tan boşanmak için belgeler hazır olduğundan Başak her ne kadar reddetse de davayı açmıştı. Ondan şikaeyetçi olmamasının tek nedeni kızı Elizdi. O olmasa o kurşunun bedelini ona çok ağır ödetirdi. Kendi canı değil de Hicran'a bir şey olacak korkusu iliklerine kadar işlemişti. Dava Başak yüzünden bir kaç kez ertelense de öğrendiği şey ile dünyası başına yıkılmıştı. Yine bir davadan çıkarken Başak'ın öfke ile bir adam ile konuştuğunu fark etmiş yanlarına yaklaşıp gizlice dinlemişti.

"Eliz benim kızım Başak ! Yıllar sonra bir kızınm olduğunu duyduğumda çarpılmışa döndüm. Yaşı seninle en son görüştüğümüz yılla aynı. Onu senden alacağım. Kızımı benden çalmanın bedelini çok ağır ödeyeceksin"

Ömrünün sonuna kadar unutamayacağı sözlerdi bunlar. Karısı denen kadın tarafından bir kez daha kandırılmıştı.

O günden sonra boşanmak için elinde bir koz vardı. Elizin gerçek babası ile konuşmuş anlaşmıştı. Elizi gerçek babasından ayıracak kadar vicdansız değildi. Başak'ı Eliz ile tehdit edip boşandı.Kızına bir psikolog eşliğinde gerçekleri anlatmıştı. Tabi bir çocuğun anlayabileceği bir dilde.

Başak velayeti almak istiyorken Gökhan engel olmuştu. Ruh sağlığının iyi olmadığını bildiği için kızına bir zarar vermesinden korkuyordu. Son yaptığı şey de cabasıydı.

Eliz'in babası Okan elinde deliller ile mahkemeye gelirken Gökhanın da desteği ile velayeti almayı başarmıştı. Gökhan sürekli takibinde olacaktı kızının.

İster istemez gönlü hala Elizin kızı olmasından yanaydı. Kolay mıydı bu yaşa kadar büyütüp sonra bir başkasına vermek. Ama gerçek babası olmadığı için elinden hiçbirşey gelmiyordu.

Başak ise yenilmişliğin verdiği öfke ile orayı terketmiş izini kaybettirmişti.

Tüm bunlar yaşandıktan sonra Gökhanın yapacağı tek bir şey kalmıştı.

Sevdiği kadını tekrar kazanmak...

Ve şimdi de heyecanlı bir şekilde sevdiği kadının karşısındaydı.

Hicran'ın konuşmayacağını anladığında ise "Ben geldim Hicran" dedi.

Hicran silkelenip kendine gelirken "Niye?" diye sordu.

Gökhan elini ensesine atıp "Senin için" dedi hafif bir tebessüm eşliğinde.

Hicran "Nasıl geldiysen şimdi de git!" deyip kapıyı kapatacakken Gökhan eli ile engel oldu.

"Beni dinlemedin daha" dedi çaresizce.

Hicran "Ne değişecek ? Hiçbir şey ! Boşa zaman kaybı" dedi.

Gökhan kalbinde hissettiği sancı ile "Ben senin için zaman kaybıyım öyle mi?" diye sordu.

Hicran omuzlarını dikleştirdi. Yüzündeki sert ifade ile "Evet öylesin" dedi.

Ardından kapıyı sert bir şekilde kapattı.

Yüzüne kapanan kapı ile öylece kalakaldı Gökhan.

"Vazgeçmek yok Gökhan. O hatayı bir kere yaptın" deyip oturdu. Sırtını duvara yaslarken "En güzel bekleyiş" dedi gülümserken.

Hicran ise mutfağa girip yerine oturdu.

AHDE VEFA (Bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin